کد خبر: 65010

علیرضا می‌خواهد به دوران افت خود پایان دهد

جهانبخش دوباره در ترکیب؟

جهانبخش آخرین‌بار در مصاف با والویک در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و پس از آن در 5بازی بعدی تنها یک‌بار در 11نفر ابتدایی قرار گرفت. چهارشنبه‌شب و در دیدار معوقه از هفته چهارم این رقابت‌ها دوباره شاهد حضور جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد بودیم و او 80دقیقه در زمین حضور داشت. حالا برای مسابقه امروز به‌نظر می‌رسد این ملی‌پوش ایرانی شانس بالایی برای قرار گرفتن در پست وینگر راست تیمش داشته باشد.

به گزارش «فرهیختگان»، فاینورد عصر امروز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ هلند به مصاف فورتوناسیتارد خواهد رفت و طبق پیش‌بینی سایت‌های هواداری این تیم و برخی رسانه‌های هلندی احتمالا دوباره شاهد حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب این تیم خواهیم بود. وینگر ایرانی فاینورد که شروع بسیار خوبی در این تیم داشت و به‌نظر می‌رسید با بازگشت به فوتبال هلند دوباره به همان ستاره سابق تبدیل می‌شود در ادامه مسیر دچار افت شد و حتی به یک نیمکت‌نشین در تیم جدیدش تبدیل شد. جهانبخش آخرین‌بار در مصاف با والویک در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و پس از آن در 5بازی بعدی تنها یک‌بار در 11نفر ابتدایی قرار گرفت. چهارشنبه‌شب و در دیدار معوقه از هفته چهارم این رقابت‌ها دوباره شاهد حضور جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد بودیم و او 80دقیقه در زمین حضور داشت. حالا برای مسابقه امروز به‌نظر می‌رسد این ملی‌پوش ایرانی شانس بالایی برای قرار گرفتن در پست وینگر راست تیمش داشته باشد. سایت «fr12» درباره ترکیب احتمالی این تیم برای بازی امروز نوشت: «فورتوناسیتارد حریف روز یکشنبه فاینورد است که موقعیت خوبی در جدول لیگ ندارد و در رده ماقبل پایانی قرار دارد. در چنین شرایطی فاینورد شانس خوبی دارد که بتواند فاصله‌ یک‌امتیازی‌اش با آژاکس صدرنشین را همچنان حفظ کند. علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان مهم تیم است که در هفته‌های اخیر بیش از اینکه در ترکیب تیمش باشد، روی نیمکت حضور داشته و برابر فورتوناسیتارد این شانس را خواهد داشت که دوباره بین 11نفر ابتدایی آرنه‌اسلات قرار گیرد. البته مصدومیت ینس تورنسترا در بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی تیمش بی‌تاثیر نبوده و او شانس خوبی دارد تا از این فرصت برای فیکس شدن در ترکیب فاینورد استفاده کند. او در دیدار قبلی تیمش هم عملکرد قابل‌قبولی ارائه کرد و اگر در دیدار یکشنبه بتواند همین روند را ادامه دهد بعید نیست که همانند دیدارهای ابتدای فصل دوباره به انتخاب نخست سرمربی تیم تبدیل شود.»

البته یکی از سایت‌های هواداری فاینورد در این زمینه عقیده دیگری دارد و معتقد است با پایان مصدومیت تورنسترا احتمالا او دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و جهانبخش به این ترتیب شاید دوباره به نیمکت تیم برگردد. فاینورد پنجشنبه‌شب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های کنفرانس لیگ اروپا به مصاف مکابی حیفا خواهد رفت که جهانبخش قطعا در آن مسابقه غایب خواهد بود و به این ترتیب ممکن است او شانس بیشتری برای حضور در دیدار امروز که به‌نظر مسابقه راحتی خواهد بود داشته باشد تا در دیدار روز پنجشنبه فرصت بازی دراختیار دیگر هم‌تیمی‌های او قرار گیرد. در رقابت‌های کنفرانس لیگ هم شاگردان اسلات صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده‌اند و بازی آخر این تیم تشریفاتی خواهد بود. به این ترتیب احتمالا اسلات باز در دیدار روز پنجشنبه به چند بازیکن اصلی خود استراحت خواهد داد.

مرتبط ها