کد خبر: 64897

بازگشت امیدوارکننده نادری

آلتای در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ترکیه میهمان گالاتاسرای است و به همین دلیل در طول هفته گذشته تمرینات خود را به‌صورت جدی دنبال کرده تا برای این مسابقه مهم آماده باشد. دنیزلی تیمش را روز جمعه تمرین داد و توصیه‌های تاکتیکی نهایی را به شاگردانش داشت تا پس از این تمرین بازیکنان راهی فرودگاه شده و برای سفر به استانبول آماده شوند.

به گزارش «فرهیختگان»، محمد نادری، مدافع چپ تیم آلتای ترکیه که از زمان حضورش در این تیم توانسته عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد پس از اینکه دچار مصدومیت شد 4مسابقه اخیر تیمش را از دست داد و شاگردان مصطفی دنیزلی در این مدت از غیبت او لطمه خوردند. به نوشته رسانه‌های ترکیه‌ای، غیبت نادری باعث شد دنیزلی با وجود استفاده از چندین گزینه در این پست نتواند جای خالی مدافع ایرانی‌اش را پر کند. حالا به‌نظر می‌رسد در آستانه دیدار حساس امروز برابر گالاتاسرای، بازگشت نادری می‌تواند خبری بسیار خوب برای این مربی باتجربه باشد. روزنامه ملیت این کشور درباره وضعیت این تیم و بازگشت مدافع ایرانی به ترکیب آلتای نوشت: «آلتای در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ترکیه میهمان گالاتاسرای است و به همین دلیل در طول هفته گذشته تمرینات خود را به‌صورت جدی دنبال کرده تا برای این مسابقه مهم آماده باشد. دنیزلی تیمش را روز جمعه تمرین داد و توصیه‌های تاکتیکی نهایی را به شاگردانش داشت تا پس از این تمرین بازیکنان راهی فرودگاه شده و برای سفر به استانبول آماده شوند. سرمربی آلتای برای این مسابقه محمد نادری، مدافع چپ ایرانی خود را دوباره دراختیار دارد و پس از چند بازی غیبت می‌تواند از او استفاده کند که خبری خوب برای هواداران است. البته با توجه به اینکه نادری تازه از بند مصدومیت جدا شده شاید دنیزلی ریسک نکرده و او را همچنان در ترکیب تیمش قرار ندهد. با این حال اگر او کاملا مهیای حضور در زمین باشد می‌تواند بعضی از مشکلات تیم در این منطقه را رفع کند.» سایت فوتوماک هم دراین‌باره نوشته است: «محمد نادری که 4بازی اخیر تیمش در لیگ و دو بازی جام‌حذفی را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود حالا آسیب‌دیدگی را پشت‌سر گذاشته و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران و کادرفنی تیم است. آلتای در 29سال گذشته نتوانسته گالاتاسرای را در خانه‌اش شکست دهد و در بازی روز شنبه به‌دنبال شکستن این رکورد منفی خواهد بود.»

آلتای اگرچه در غیاب نادری در دو مسابقه حذفی خود به برتری رسید اما در لیگ تنها دو تساوی و دو شکست به‌دست آورد و درحالی امروز به مصاف گالاتاسرای رده‌هشتمی می‌رود که با 17امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

مرتبط ها