کد خبر: 64070

«فرهیختگان» در گفت‌وگو با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فعالیت‌های این تشکل را بررسی کرد

در مسیر گفتمان پیشرفت و عدالت

بسیج دانشجویی یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی است. اعضای فعال این مجموعه در واحدهای مختلف در روزهای سخت کرونایی هم دست از فعالیت نکشیدند و تمام تلاش خود را برای کمک به آحاد مردم کردند.

زهرا رمضانی - یگانه عرب، روزنامه‌نگار: بسیج دانشجویی یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی است. اعضای فعال این مجموعه در واحدهای مختلف در روزهای سخت کرونایی هم دست از فعالیت نکشیدند و تمام تلاش خود را برای کمک به آحاد مردم کردند. حالا و در آستانه آغاز مجدد فعالیت‌های حضوری در دانشگاه‌ها به سراغ علی مظفری، مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا میری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب و مهدی زربخش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شمال رفتیم تا به مناسبت هفته بسیج از برنامه‌های آنان در ایام پیش‌رو کسب اطلاع کنیم. مشروح گفت‌وگوی ما با این سه فعال دانشجویی را در ادامه می‌خوانید.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد: طرح راهیان پیشرفت امسال در استان‌های جنوبی کشور برگزار می‌شود (لینک)
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران- شمال: بسیج دانشجویی می‌تواند حلقه اتصال صنعت با دانشجویان دانشگاه آزاد باشد (لینک)
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران- جنوب: اصلی‌ترین راه‌ها برای برون‌رفت از مشکلات مساله‌محوری است (لینک)

مرتبط ها