کد خبر: 63753

الهیان در موافقت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

انتخاب افراد تکراری برای آموزش و پرورش، استمرار وضع موجود است

نماینده مردم تهران گفت: گذاشتن افراد باتجربه ولی تکراری، استمرار وضع موجود در آموزش و پرورش است. این وزارتخانه با بحران‌های متعددی روبرو است.

به گزارش «فرهیختگان»، در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، زهره الهیان نماینده مردم تهران در موافقت با «مسعود فیاضی» گفت: خدای خود را شاهد می‌گیرم تا همین امروز صبح تصمیمی برای نطق و موافقت با وزیر محترم پیشنهادی برای آموزش و پرورش نداشتم؛ علتش نیز این بود که احساس کردم همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند، ما باید حجتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لذا بعد از دقت در برنامه‌ی ایشان و صحبت با صاحب نظران به این جمع‌بندی رسیدم که در موافقت با او سخن بگویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پاسخ به همکارم، جناب آقای دلخوش عرض می‌کنم که دولت آقای رئیسی بیشترین تعداد اعضای هیئت علمی را در کابینه خود نسبت به دولت‌های قبلی دارند.

وی تصریح کرد: باید در آموزش و پرورش، علاوه بر نگاه استراتژیک، نگاه آینده پژوهانه نیز داشته باشیم زیرا این وزارتخانه نیروی انسانی و مدیران آینده کشور را تعیین می‌کند.

الهیان با بیان اینکه آموزش و پرورش آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: وزیر باید دارای ویژگی‌هایی مانند کارآمد، کارشناسی، کلان‌نگری، پاکدستی و ضد فساد بودن و انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: گذاشتن افراد باتجربه ولی تکراری، استمرار وضع موجود در آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش با بحران‌های متعددی روبرو است.

الهیان تصریح کرد: در فضای مجازی غیر منصفانه می‌گویند ایشان برادر داماد است اما هیچ کس نمی‌گوید که ایشان برادر شهید است./ مهر

مرتبط ها