کد خبر: 63472

واکنش سرپرست استقلال به انتقادها از غیبت مجیدی در مراسم پیشکسوتان:

تمرین داشتیم، ما هم دل‌مان می‌خواست دوستان را ببینیم

پیشکسوتان استقلال روز دوشنبه دور هم جمع می‌شوند متاسفانه ساعت این مراسم با برگزاری تمرین تیم مطابقت کرد و همین موضوع باعث شد نتوانیم در این مراسم شرکت کنیم.

به گزارش «فرهیختگان»، مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال درحالی برگزار شد که اعضای تیم استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در این مراسم غیبت داشتند. همین موضوع باعث شد پیشکسوتان انتقادهایی را داشته باشند. در واکنش به همین موضوع کانال باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال به‌دلیل همزمانی مراسم پیشکسوتان با جلسه تمرین، امکان حضور در این مراسم را نداشتند. هرچند عده‌ای این موضوع را قبول نکرده و روی حرف خود پافشاری کردند.

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «باور کنید وقتی جمعه‌شب از شیراز برمی‌گشتیم تمرینات را دو روز تعطیل کردیم و از همان روز مقرر شد روز دوشنبه تمرین ازسر گرفته شود و حتی زمان و ساعت آن نیز اعلام شد و بعد از اعلام، مشخص شد پیشکسوتان استقلال روز دوشنبه دور هم جمع می‌شوند متاسفانه ساعت این مراسم با برگزاری تمرین تیم مطابقت کرد و همین موضوع باعث شد نتوانیم در این مراسم شرکت کنیم و تنها دلیل آن هم این موضوع بود که ما تمرین داشتیم در غیر این صورت حتما شرکت می‌کردیم.» وی درباره اینکه پس موضوع خاصی در این مورد وجود نداشت، گفت: «اصلا و ابدا، ما هم جزء این پیشکسوتان هستیم و ما هم دل‌مان می‌خواست و می‌خواهد دوستان قدیمی را از نزدیک ببینیم اما واقعا تمرین داشتیم و این اتفاق نیفتاد.»

مرتبط ها