کد خبر: 62934

«فرهیختگان» از برنامه‌ریزی تشکل‌ها برای گرامیداشت ایام 13 آبان گزارش می‌دهد

روایت دوباره تسخیر به دست دانشجویان استکبارستیز

تسخیر لانه جاسوسی، اتفاقی که 13 آبان‌ماه سال 58 رخ داد و حضور دانشجویان در سفارت سابق آمریکا، باعث شد تا دست سیاستمداران این کشور برای همیشه از ایران کوتاه شود. درست است که بیش از 3 دهه از آن روزها می‌گذرد، اما بزرگی این اتفاق باعث‌شده تا هرساله فعالان دانشجویی همزمان با این روز، در خیابان طالقانی و مقابل لانه جاسوسی گردهم جمع شوند تا نشان دهند قرار نیست ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه بیایند.

زهرا رمضانی، روزنامه‌نگار: تسخیر لانه جاسوسی، اتفاقی که 13 آبان‌ماه سال 58 رخ داد و حضور دانشجویان در سفارت سابق آمریکا، باعث شد تا دست سیاستمداران این کشور برای همیشه از ایران کوتاه شود. درست است که بیش از 3 دهه از آن روزها می‌گذرد، اما بزرگی این اتفاق باعث‌شده تا هرساله فعالان دانشجویی همزمان با این روز، در خیابان طالقانی و مقابل لانه جاسوسی گردهم جمع شوند تا نشان دهند قرار نیست ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه بیایند. امسال نیز علی‌رغم وجود بیماری کرونا، برنامه‌های مختلفی توسط تشکل‌های دانشجویی درنظر گرفته شده تا همانند گذشته، دانشجویان ساعت‌ها در این خیابان حضور داشته باشند. در این گزارش به سراغ فعالان تشکل‌های مختلف رفتیم تا در جریان برنامه‌های آنها به مناسبت 13 آبان قرار بگیریم.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران خبر داد / رونمایی از سامانه نمایش اسناد جاسوسی آمریکا همزمان با روز 13 آبان (لینک)
 
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دستورکار انجمن‌ها (لینک)
 
دبیر دفتر تحکیم وحدت خبر داد/ ورود به حوزه مشارکت اجتماعی به مناسبت 13 آبان (لینک)
 
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: تقویت رویکرد بین‌المللی در برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان (لینک)

برنامه فعالان دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف برای 13 آبان (لینک)

مرتبط ها