کد خبر: 62730

سامان قدوس گل زد ولی برنتفورد باخت

چهارمین گلزن ایرانی در جزیره

برنتفورد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر جزیره در زمین برنلی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا سومین باخت پیاپی خود را در این رقابت‌ها تجربه کرده و از فرم خوب ابتدای فصل خود کمی فاصله بگیرد.

به گزارش «فرهیختگان»: برنتفورد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر جزیره در زمین برنلی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا سومین باخت پیاپی خود را در این رقابت‌ها تجربه کرده و از فرم خوب ابتدای فصل خود کمی فاصله بگیرد. تک‌گل این دیدار برای زنبورها را سامان قدوس به ثمر رساند که در دقیقه58 وارد زمین شد اما تلاش او برای جبران این نتیجه تنها به یک‌گل انجامید و نتوانست مانع از شکست تیمش در این مسابقه شود. روزنامه سان انگلیس در گزارشی از این مسابقه نوشت: «برنتفورد در همان نیمه نخست بازی را باخت و سه‌گل خورد تا فرصتی برای جبران این شکست سنگین نداشته باشند. البته در نیمه دوم سامان قدوس راهی زمین شد و در دقیقه79 با ضربه‌ای زیبا دروازه حریف را باز کرد اما این یک‌گل نتوانست گرهی برای تیمش باز کند و درنهایت 3امتیاز این دیدار به حساب برنلی واریز شد. برنتفورد که پس از صعود به لیگ برتر شروع خوبی در این مسابقات داشت حالا برای سومین‌بار پیاپی شکست را تجربه می‌کند اما در دیدار بعدی خود برابر نوریچ این فرصت را دارد تا این روند را از بین برده و دوباره به فرم خوب برگردد.»

این پنجمین بازی قدوس در فصل جدید لیگ برتر انگلیس بود که همه آنها به‌عنوان بازیکن تعویضی و در اواسط نیمه دوم راهی زمین شده است. قدوس که در جریان دو تساوی تیمش برابر کریستال‌پالاس و استون‌ویلا به زمین رفته بود در 4بازی بعدی نیمکت‌نشین شد و برابر چلسی، لسترسیتی و برنلی دقایقی فرصت بازی پیدا کرد که ازقضا هر سه بازی با شکست برنتفورد به پایان رسید. این ملی‌پوش ایرانی البته در هر سه دیدار تیمش در جام اتحادیه از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته و توانسته در این بازی‌ها که با برتری برنتفورد به پایان رسیده است سه پاس‌گل هم بدهد که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود. او حالا نخستین گل لیگ برتری خود را به ثمر رسانده و امیدوار است در هفته‌های آتی فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب تیمش پیدا کند.

پیش از این بازیکنان ایرانی مثل آندارنیک تیموریان(بولتون)، اشکان دژاگه(فولام) و علیرضا جهانبخش(برایتون) موفق به گلزنی در لیگ برتر انگلیس شده بودند و حالا قدوس هم به این جمع اضافه شده است.

مرتبط ها