کد خبر: 62661

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

رویداد آینده روشن باید ادامه یابد

اگر مسئولان دست‌به‌دست هم دهند، مسائل و مشکلات دانشجویان و به‌ویژه نخبگان مرتفع خواهد شد. درخصوص ایجاد این کانون نیز همت همه مسئولان مربوط را می‌طلبد.

نیما ابوالحسنی، رتبه یک گروه تجربی سال 1399 و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره برگزاری رویداد آینده روشن گفت: «رویداد بسیار خوبی بود. نتیجه این رویداد برای ما آشنایی با دیگر رتبه‌های برتر بود که در آینده‌مان تاثیر می‌گذارد.»  او ادامه داد: «پیشنهاد بنده این است که مدت زمان رویداد نیز دو روز افزایش یابد تا شرکت‌‌‌کنندگان زمان بیشتری برای استفاده از مباحث و استراحت به‌منظور رفع خستگی مسیر داشته باشند.»  ابوالحسنی درخصوص ایجاد کانون‌‌های آینده روشن در دانشگاه‌‌‌‌‌ها افزود: «اگر مسئولان دست‌به‌دست هم دهند، مسائل و مشکلات دانشجویان و به‌ویژه نخبگان مرتفع خواهد شد. درخصوص ایجاد این کانون نیز همت همه مسئولان مربوط را می‌طلبد.»  رتبه یک گروه تجربی سال 1399 تصریح کرد: «باید در کانون آینده روشن که قرار است در دانشگاه‌ها ایجاد شود، اختیاراتی به دانشجوها داده شود و شرایط به نحوی فراهم شود که دانشجویان بتوانند به انجام تحقیق درخصوص موضوعات مختلف بپردازند.»

او در پایان اظهار کرد: «وجود چنین رویدادهایی بسیار خوب است و باید ادامه یابد. امیدوارم هر سال این رویدادها به نحو بهتری اجرا شوند.»

مرتبط ها