کد خبر: 62413

استقلال با دبل یامگا، دومین بازی لیگ را هم برد

رستگاری با شاه آرتور

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت18 دیروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت18 دیروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. کوین یامگا در دقایق27 و 5+90 برای استقلال گلزنی کرد.

در ترکیب ذوب‌آهن حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر(78-میلاد جهانی)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری(20-سینا اسدبیگی)، عارف رستمی(67-حسین شنانی)، امیر شبانی(46-حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده‌لو(78-بابامحمدی) قرار گرفتند و برای تیم مجیدی هم سیدحسین حسینی(10-رشید مظاهری)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری(58-سعید مهری)، امیرحسین حسین‌زاده(83-امیرعلی صادقی) و کوین یامگا به میدان رفتند.

در دقیقه یک ذوب‌آهنی‌ها از سمت راست حمله‌ای تند و تیز را ترتیب دادند و ارسال روی دروازه ضربه سر رضا خالقی‌فر را به‌دنبال داشت که سیدحسین حسینی موفق شد با مهار توپ دروازه خود را بسته نگه دارد. در دقیقه27 کوین یامگا خرید جدید آبی‌ها پس از دریافت توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب‌آهن و چرخش پشت مدافعان این تیم، توپ را وارد دروازه این تیم کرد. در دقیقه40 عارف رستمی از پشت محوطه جریمه استقلال سعی داشت با یک ضربه فنی دروازه استقلال را باز کند که ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت. در دقیقه55 مسعود ابراهیم‌زاده با پاس به محوطه جریمه رضا خالقی‌فر را صاحب توپ کرد که سیاوش یزدانی با تکلی به‌موقع، مانع از گلزنی او شد. در دقیقه75 کوین یامگا با سرعت به‌سمت دروازه ذوب‌آهن حرکت کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که حبیب فرعباسی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه5+90 کوین یامگا با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد. استقلال که با این پیروزی به دومین سه‌امتیاز خود در فصل جدید رسید و 6امتیازی شد، دو طلسم را هم شکست؛ نخست طلسم نبردن در هفته دوم طی 5فصل گذشته لیگ برتر و دوم طلسم 5بازی پیروز نشدن مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان که این‌بار به آن دست یافت.

 برد تراکتور و گل‌گهر شکست دوباره هوادار

در دیگر بازی‌های دیروز تراکتور و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید. پیمان بابایی در دقایق9 و 87 و سامان نریمان‌جهان در دقیقه3+90 گل‌های تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند تا سرخ‌پوشان تبریزی نخستین پیروزی فصل خود را در تبریز جشن بگیرند. تراکتوری‌ها در هفته نخست به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌شان نتوانسته بودند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و در این بازی برای اولین‌بار مجوز استفاده از بازیکنان جدید را داشتند.

فجرسپاسی شیراز میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید. این مسابقه تا دقیقه91 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما میلاد زکی‌پور با شوت از راه دور دروازه فجر را باز کرد تا دومین باخت متوالی نماینده شیراز در لیگ برتر رقم بخورد. گل‌گهر با این برد 6امتیازی شد و فجر هم بدون امتیاز است.

دو تیم تهرانی هوادار و پیکان هم در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری 2 بر صفر پیکان تمام شد. برای پیکان در این مسابقه محمدحسین فلاح در دقیقه12 و مجتبی حق‌دوست در دقیقه28 گلزنی کردند. پیکان از دقیقه51 با اخراج علیرضا کوشکی ۱۰نفره بازی کرد. هوادار که این فصل به لیگ برتر صعود کرده است، هفته گذشته به استقلال باخته بود و در دومین هفته مجددا شکست را تجربه کرد. پیکان هم 4امتیازی شد.

 

مرتبط ها