کد خبر: 62369

درخشش ایرانی‌های آاک؛ پای احسان به گل باز شد

بازگشت کریم به ترکیب با گل

آاک آتن عصر دیروز به لطف درخشش ستاره‌های ایرانی خود موفق شد به سه امتیاز دیدار برابر ولوس دست پیدا کرده و در جدول رقابت‌های لیگ یونان نیز شرایط خود را بهتر کند.

به گزارش «فرهیختگان»: آاک آتن عصر دیروز به لطف درخشش ستاره‌های ایرانی خود موفق شد به سه امتیاز دیدار برابر ولوس دست پیدا کرده و در جدول رقابت‌های لیگ یونان نیز شرایط خود را بهتر کند. سایت گاتزتا یونان درباره این مسابقه می‌نویسد: «سرمربی آاک در این دیدار تصمیم گرفت کریم انصاری‌فرد را به‌جای آرائوخو در خط حمله تیمش به میدان بفرستد و این تغییر البته نتیجه‌بخش بود؛ چراکه اواخر نیمه نخست این مهاجم ایرانی توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. آاک در این دیدار به‌خوبی توانست حریفش را کنترل کرده و در نیمه نخست با دو گل راهی رختکن شد. انصاری‌فرد در این مسابقه با گلی که به ثمر رساند، بار دیگر توانایی خود را نشان داد و می‌تواند امیدوار باشد در دیدارهای بعدی فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیمش پیدا کند. میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی این تیم هم خیلی زود توانسته جای ثابتی در ترکیب آاک پیدا کند و در این مسابقه هم فیکس بود، اما احسان حاج‌صفی که تجربه بیشتری دارد، اگرچه در دقایق پایانی این دیدار راهی زمین شد، اما در همین چند دقیقه کوتاه توانست گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و در این برد شریک باشد.»

انصاری‌فرد پس از این دیدار در مصاحبه‌ای گفت: «ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. ما همیشه در مصاف با این تیم به‌خصوص در زمین آنها به مشکل می‌خوریم و کار دشواری درپیش داریم. کاری که ما کردیم این بود که به بهترین نحو برای این دیدار آماده شویم و درطول هفته تلاش کردیم روی نقاط قوت و ضعف آنها کار کنیم. خوشبختانه فرصت‌های خوبی روی دروازه آنها ایجاد کردیم و توانستیم سه گل هم بزنیم. از این برد بسیار خوشحالیم. این برد تنها به‌معنای کسب سه امتیاز برای ما بود و معنای دیگری نداشت. هدف ما در تمامی مسابقات این است که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کرده و برای موفقیت در لیگ تلاش کنیم. اگرچه ما اهدافی برای انتهای فصل تعیین کرده‌ایم، اما در شرایط کنونی تنها باید به فکر بردن بازی‌ها و جمع‌آوری امتیازات باشیم.»

مرتبط ها