کد خبر: 62192

هادی عامل در مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه‌های کشور باید از دانشگاه آزاد الگوبرداری کنند

پیشکسوت کشتی و گزارشگر صدا و سیما در این مراسم گفت: لازم است دیگر دانشگاه های کشور از دانشگاه آزاد اسلامی الگوبرداری و به جای نگاه تک بعدی، در حوزه ها و ابعاد گوناگون فعالیت کنند.

به گزارش «فرهیختگان»،  مراسم «تقدیر از دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد 2021 اسلو نروژ و المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو» با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهندس محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و همچنین جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

هادی عامل پیشکسوت کشتی و گزارشگر صدا و سیما در این مراسم گفت: لازم است دیگر دانشگاه های کشور از دانشگاه آزاد اسلامی الگوبرداری و به جای نگاه تک بعدی، در حوزه ها و ابعاد گوناگون فعالیت کنند. 

وی با اشاره به دانشجویان مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: باعث افتخار است که از جوانان و ورزشکاران ما که اغلب در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند، هرگز اقدامی غیرورزشی و غیرپهلوانی سر نمی زند که امیدوارم این افتخارآفرینی ها ادامه داشته باشد.

مرتبط ها