کد خبر: 62190

جهان‌بین در مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی:

سیاست دانشگاه آزاد در ورزش قهرمانی و حرفه ای «از پایه تا ستاره» است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تأکید کرد: شعار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی با نگاه «از پایه تا ستاره» است.

به گزارش «فرهیختگان»،  مراسم «تقدیر از دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد 2021 اسلو نروژ و المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو» با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهندس محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و همچنین جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: در صورتی در حوزه فرهنگ به رشد و تعالی دست پیدا می‌کنیم که به لحاظ ورزشی بخصوص ورزش همگانی اقدامات اساسی انجام دهیم و این موضوع یکی از راهبردهای مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست معاونت فرهنگی و دانشجویی و مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در بحث ورزش قهرمانی و حرفه ای، موضوع از «پایه تا ستاره» است. باشگاه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی با سایر بخش‌ها تفاوت دارد. ما به دنبال شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد مدارس سما و واحدهای دانشگاهی و جذب آنها در تیم‌های باشگاهی هستیم. سال گذشته تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های مختلف کشور رتبه‌های درخشانی کسب کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه قهرمانان ملی ما نماد اعتماد به نفس ملی هستند، افزود: این قهرمانان در میادین ورزشی با افتخارآفرینی اعتماد به نفس ملی را افزایش می‌دهند و به این جهت، شایسته تقدیر ویژه هستند. امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمانان اخلاقی و ورزشی به کشور تقدیم کند.

دکتر جهان‌بین در پایان تأکید کرد: شعار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی با نگاه «از پایه تا ستاره» است.

مرتبط ها