کد خبر: 62189

خسروی وفا در مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی:

ایران دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف ورزشی است

رئیس کمیته پارالمپیک با تأکید بر اینکه قهرمانی موضوعی نیست که تصادفی حاصل شود، اظهار داشت: ایران دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف ورزشی است و باید از این پتانسیل و توانمندی به نحو شایسته استفاده کنیم و بهره ببریم.

به گزارش «فرهیختگان»،  مراسم «تقدیر از دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد 2021 اسلو نروژ و المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو» با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهندس محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و همچنین جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مهندس محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک در این مراسم گفت: دانشجویان مدال‌آور در کنار ورزش از علم و دانش نیز غافل نمی شوند و در آینده نیز می‌توانند در سکوهای دانشگاهی و علمی فعالیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه قهرمانی موضوعی نیست که تصادفی حاصل شود، اظهار داشت: ایران دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف ورزشی است و باید از این پتانسیل و توانمندی به نحو شایسته استفاده کنیم و بهره ببریم.

مهندس خسروی وفا به کسب مدال طلا و رکوردزنی بانوان در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو اشاره و تصریح کرد: بانوان کشور علیرغم تبلیغات منفی دشمنان ثابت کردند که می‌توانند در صحنه‌های مختلف ورزشی فعالیت و افتخارآفرینی کنند.

مرتبط ها