کد خبر: 62045

عضو هیات داوران جشنواره نشریات دانشجویی (قلم) :

دانشجویان باید به‌صورت اصولی آموزش ببیننداست

آثار رسیده از استان‌ها و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت بالاتری نسبت به آثار استان تهران داشت و همین موضوع نشان می‌دهد که دوری از مرکز نمی‌تواند مانع پیشرفت دانشجویان و کاهش کیفیت آثار آنان شود.

سیدمهدی موسوی‌تبار عضو هیات داوران جشنواره نشریات دانشجویی (قلم) دانشگاه آزاد اسلامی نیز درخصوص این جشنواره توضیح داد: «دانشجویان میل به نوشتن دارند اما متاسفانه برای نوشتن مطالب در قالب‌های مختلف آموزش خاصی ندیده و بیشتر روی داشته‌های خود تکیه کرده‌اند. همچنین با مطالعه این آثار می‌توان متوجه شد که دانشجویان در مقطع تحصیلی بالاتر مطالب باکیفیت بهتری ارائه کرده‌اند.»

او اضافه کرد: «آثار رسیده از استان‌ها و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت بالاتری نسبت به آثار استان تهران داشت و همین موضوع نشان می‌دهد که دوری از مرکز نمی‌تواند مانع پیشرفت دانشجویان و کاهش کیفیت آثار آنان شود. متاسفانه دانشجویان بیشتر برای انتشار آثار خود ذوق دارند و می‌خواهند در کنار اسم آنها، یک سمت عنوان شده و با عنوان سردبیر، نویسنده یا مدیرمسئول شناخته شوند. اگر بتوانیم کاری کنیم تا دانشجویان از این حس عبور کنند، موفقیت آنها بیشتر خواهد شد.»

 عضو هیات داوران جشنواره نشریات دانشجویی (قلم) دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص آموزش دانشجویان نیز اظهار کرد: «اگر دانشجویان آموزش اصولی دیده و وزارت علوم و وزارت ارشاد نیز پای کار آمده و برای آنها کلاس‌هایی برگزار کنند باعث پیشرفت و کیفیت آثار دانشجویی شده و درنهایت رسانه‌های کشور نیز از این ظرفیت بهره خواهند برد.»

مرتبط ها