کد خبر: 61403

قرارهای نمادین فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال ادامه دارد

تبریک به آجرلو یا پیگیری چک جباری؟

علی فتح‌الله‌زاده که سابقه چند دوره حضور در مدیریت باشگاه استقلال را دارد، چندی پیش به محل باشگاه رفت. او که نامش برای حضور در جمع هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در حد گمانه‌زنی شنیده می‌شد، در شرایطی که هنوز وزارت ورزش موضع‌گیری رسمی برای مدیریت باشگاه نداشت به ساختمان استقلال رفت و جالب اینکه در آن زمان حضور این فرد در باشگاه استقلال سروصدای زیادی به‌پا کرد.

به گزارش «فرهیختگان»: علی فتح‌الله‌زاده که سابقه چند دوره حضور در مدیریت باشگاه استقلال را دارد، چندی پیش به محل باشگاه رفت. او که نامش برای حضور در جمع هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در حد گمانه‌زنی شنیده می‌شد، در شرایطی که هنوز وزارت ورزش موضع‌گیری رسمی برای مدیریت باشگاه نداشت به ساختمان استقلال رفت و جالب اینکه در آن زمان حضور این فرد در باشگاه استقلال سروصدای زیادی به‌پا کرد و خیلی هم مدعی شدند که او زودتر از موعد مقرر اعلام مدیرعامل به نشانه مدیرعاملی زودهنگام راهی باشگاه شده، این درحالی است که چند روز بعد مصطفی آجرلو به‌عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب و معرفی شد.

در آن زمان در «فرهیختگان» در این خصوص شفاف‌سازی کردیم که مدیرعامل اسبق استقلال به‌خاطر مشکلات مالی و ماجرای برگشت خوردن چکی که او سال‌ها پیش در زمان مدیریتش در باشگاه به مجتبی جباری داده راهی باشگاه شده و جالب اینکه او در آن زمان از این فرصت استفاده کرد و قرار ملاقاتی را نیز با احمد مددی در روزهای پایانی مدیریتش در تیم ترتیب داد تا قضیه را طور دیگری وانمود کند و عجیب اینکه در آن زمان و برخلاف بسیاری از منتقدان، فتح‌الله‌زاده از مدیرعامل قبلی باشگاه نیز تعریف و تمجید کرد.

او یک‌بار دیگر چند روز پیش به‌خاطر پیگیری مشکلات مربوطه به همین چک راهی باشگاه شد تا پرونده چک جباری که ظاهرا به‌جاهای باریک کشیده شده را ببندد اما این بار هم از فرصت استفاده کرد و با تهیه دسته‌گلی به ملاقات آجرلو رفت تا این‌چنین تلقی کند که به‌منظور تبریک گفتن به مدیرعامل جدید استقلال به ساختمان این باشگاه رفته و قصد و نیتش دیدار با مدیرعامل جدید بوده است!

مرتبط ها