کد خبر: 60944

با حکم وزیر علوم؛

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان را منصوب کرد.

  به گزارش «فرهیختگان»، با حکم محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر هاشم داداش پور به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

متن حکم انتصاب دکتر داداش پور به این شرح است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کار گیری همه ظرفیت‌های آن سازمان و همکاری و هم افزایی همکاران ستادی و معاونت‌های دانشجویی مؤسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر مأموریت‌ها و امور محوله با «رویکرد تحول گرا و دانش بنیان»، موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر هاشم داداش پور عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس و … اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

مرتبط ها