کد خبر: 60794

جلسه ویژه مجیدی و عزیزی خادم

طبق اطلاعات رسیده به دست خبرنگار «فرهیختگان» درخصوص تنبیه درنظر گرفته شده برای فرهاد مجیدی و محرومیت او توسط کمیته اخلاق، سرمربی آبی‌پوشان جمعه گذشته ملاقاتی را با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد که البته از جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

به گزارش «فرهیختگان»: چهارشنبه گذشته اخبار عجیبی درخصوص علت محرومیت فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به گوش رسید؛ اخباری که در این چند روز زمزمه آنها از سوی برخی افراد شنیده می‌شد و این طور به‌نظر می‌رسید که مدیریت قبلی استقلال درحال فراهم کردن زمینه‌های برکناری مجیدی هستند. با این حال خیلی زود علت مشخص شد و کانال رسمی باشگاه اعلام کرد که به‌خاطر برخی اظهارات مجیدی نسبت به وزیر وقت ارتباطات و عدم‌پرداخت جریمه توسط سرمربی استقلال، این چهره از حضور در میادین و همراهی تیمش محروم شده است، هرچند دیروز یک بحث دیگر مطرح شد و این محرومیت به مصاحبه گذشته مجیدی در رابطه با اعضای کمیته فنی بعد از دوران کارلوس کی‌روش ارتباط داده شد.

با همه این تفاسیر اما خبرنگار «فرهیختگان» کسب اطلاع کرد که درخصوص تنبیه درنظر گرفته شده برای فرهاد مجیدی و محرومیت او توسط کمیته اخلاق، سرمربی آبی‌پوشان جمعه گذشته ملاقاتی را با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد که البته از جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال که به‌تازگی در سوگ پدر خود نشسته است، پس از بازگشت به ایران بعد از همراهی تیم‌ملی فوتسال در لیتوانی، این جلسه را با مجیدی برگزار کرد.

مرتبط ها