کد خبر: 60708

شهردار تهران:

همه مراکزی که می توانند در مهار کرونا مشارکت کنند به میدان بیایند

شهردار تهران گفت: همه مراکزی که می توانند در مهار کرونا مشارکت کنند باید به میدان بیایند.

  به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار ۲۶ مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ گفت: قدرت دین، قدرت رهبری دینی و قدرت مردم را جمهوری اسلامی نمایان کرد. کسانی امیدوار شدند در این انقلاب که در پرتو حق خواهی خود تلاش می کردند اما به ذهن و دلشان خطور نمی کرد که با توسل به دین و رهبری پیامبر گونه امام بر استکبار داخلی و جهانی تسلط پیدا کند و ذهن هایی نیز نگران شدند.

وی ادامه داد: اربعین نهضت آخرالزمانی است و باز امیدها و نگرانی هایی را به دنبال داشته است. امید جبهه حق و نگرانی کسانی که دشمن ملت ها هستند. ما با همه وجود اربعین را پاس می داریم و به عنوان یک بازمانده از طریق سید الشهدا در حرکت به سمت کربلا ادای دین خود را در این مکان و با خدمت به مردم جبران می کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: هفته دفاع مقدس است و تجلی همان سه ویژگی که ذکر کردم باعث شد جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ما راهی نداریم جز با تمسک به اسلام و پیوری در رهبری و حضور در میدان مردم بتوانیم از قله های مختلف عبور کنیم و خودمان را به قله نهایی که تحویل پرچم انقلاب اسلامی به دست ولی و صاحب حقیقی مان هست برسیم، گفت: این پاندمی روزانه ده ها هزار نفر در سراسر جهان را داره به کام مرگ می کشاند. این بیماری نه چیزی است که یک روزه و یک هفته و یک ماهه پرونده اش بسته شود بلکه باید با او زندگی کنیم و مهار کنیم و زمین گیرش کنیم. با شدت بالایی با حضور کادر درمان در این ماه های متمادی این کار در حال انجام است و با سربلندی از آن بیرون آمدند و شهیدان سلامت را تقدیم ملت ما کرد. این راه نیاز به تکمیل دارد و حضور جدی همه مراکز که می توانند به ملت خدمت کنند دارد.

مرتبط ها