کد خبر: 60645

مسئول هیأت دانشجویی دانشجویی الزهرا(س) خبر داد

راه‌اندازی موکب «در مسیر جاماندگان» به مناسبت اربعین حسینی

برای اربعین 1400 موکب «در مسیر جاماندگان» را خواهیم داشت. این موکب در مسیر پیاده‌روی میدان امام‌حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم مستقر می‌شود و تنها حالت تدارکاتی دارد. در اصل قرار نیست در این موکب برنامه‌های دیگری جز تدارکاتی را داشته باشیم.

نیلوفر هوشمند، روزنامه‌نگار:  رسول اقبالیان، مسئول هیأت دانشجویی دانشجویی الزهرا(س)، دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه امسال در داخل مسجد دانشگاه برنامه اربعین‌مان را برگزار می‌کنیم، گفت: «درکنار این مراسم، برای اربعین 1400 موکب «در مسیر جاماندگان» را خواهیم داشت. این موکب در مسیر پیاده‌روی میدان امام‌حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم مستقر می‌شود و تنها حالت تدارکاتی دارد. در اصل قرار نیست در این موکب برنامه‌های دیگری جز تدارکاتی را داشته باشیم.»

وی افزود: «همچنین دو برنامه مشترک را نیز در میان هیات خواهیم داشت که یکی از آن از 3 شب مانده به اربعین تا شب اربعین یعنی از دوم تا 4 مهرماه در داخل دانشگاه امام‌صادق(ع) برگزار می‌شود. در این برنامه 5 تا 6 هیات شاخص با همکاری یکدیگر، مراسم اربعین را برگزار می‌کنند. در این مراسم قاسمیان سخنرانی و سیدمحمود عربی و نادری هم مداحی را برعهده خواهند داشت.»

مسئول هیات دانشجویی الزهرا(س)، دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: «برنامه دیگری هم با همکاری بیت رهبری خواهیم داشت. درواقع هرسال اربعین زمان دیدار هیات‌های دانشجویی با مقام‌معظم‌رهبری بود و قرار است امسال هم این مراسم در مصلای دانشگاه تهران برگزار شود. سخنرانی این مراسم برعهده رفیعی و مداحی آن ‌هم برعهده میثم مطیعی خواهد بود. این دیدار هرساله برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال گذشته با تفاوت مکان برگزاری آن، برقرار خواهد بود و تنها هیات‌های دانشجویی در آن شرکت می‌کنند و به‌صورت مجازی نیز دنبال می‌شود. البته احتمال زیاد دارد که رهبری به‌صورت مجازی سخنرانی را برای دانشجویان داشته باشند.»

مرتبط ها