کد خبر: 60586

تعامل با مراکز مشاوره و انجمن‌های علمی را فراموش نکنید

از همین ابتدی سال تحصیلی تعاملی مناسب خصوصا با مرکز مشاوره دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشحویی داشته باشید تا با یک برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بتوانید به تحصیل خود ادامه دهید.

سارا طاهری، روزنامه‌نگار:  خوشناز پاینده، استاد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز: به شما دانشجویان توصیه می‌کنم تا به دنبال علم بوده و فعالیت‌های متناسب شأن دانشجویی انجام دهید. از همین ابتدی سال تحصیلی تعاملی مناسب خصوصا با مرکز مشاوره دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشحویی داشته باشید تا با یک برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بتوانید به تحصیل خود ادامه دهید. در جلسه اول حتما ملزومات لازم مربوط به استفاده از کلاس‌های آنلاین را داشته باشید و در کلاس‌ها حضور پیدا کنید زیرا اساتید توصیه‌ها و نکات لازم خود را در جلسه اول بیان می‌کنند که این مهم در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. در طول ترم منظم و به موقع و پیگیر در کلاس‌ها حضور پیدا کنید.

حتما آیین‌نامه‌های دانشجویی را مطالعه کنید زیرا درطول تحصیل اگر با مشکلی مواجه شدید راهکارهای لازم را بدانید. مهارت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت در بازار کار آینده را از همان ابتدای تحصیل بیاموزید تا در آینده کارآفرین باشید.

مرتبط ها