کد خبر: 60534

2 پیروزی و یک شکست دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشوی بانوان

پورحسن دوباره قهرمان جهان را شکست داد

مبارزه تارا پورحسن از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با صدیقه دریایی، قهرمان جهان و عضو تیم سپاهان از جذاب‌ترین راندهای دیروز بود که همانند رقابت در فصل گذشته با پیروزی پورحسن به پایان رسید.

به گزارش «فرهیختگان»: رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، جام مدافعان سلامت، از دیروز با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیات ووشوی البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیات ووشوی کرمانشاه و هیات ووشوی شبستر در آکادمی ملی ووشو آغاز شد. در روز نخست این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان فصل گذشته، مقابل تیم‌های هیات ووشوی کرمانشاه و هیات ووشوی شبستر به ترتیب با نتایج ۱۱ بر یک و ۹ بر ۳ پیروز شد. بانوان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی اما مقابل تیم پرمهره فولاد سپاهان اصفهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ۹ بر ۳ متحمل شکست شدند.

مبارزه تارا پورحسن از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با صدیقه دریایی، قهرمان جهان و عضو تیم سپاهان از جذاب‌ترین راندهای دیروز بود که همانند رقابت در فصل گذشته با پیروزی پورحسن به پایان رسید. این رقابت‌ها در یک گروه برگزار می‌شود و عصر چهارشنبه هفته جاری با شناخته‌شدن چهره قهرمان به پایان می‌رسد. هفته گذشته تیم ووشوی مردان دانشگاه آزاد اسلامی سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر کشور شد.

مرتبط ها