کد خبر: 60533

استقلالی‌ها با ضمانت مدیر سابق و در غیاب مدیران فعلی در انقلاب تمرین کردند

جنب‌وجوش فرهاد، نظارت پین و عصبانیت مدیربرنامه‌ قاسمی‌نژاد

مدیران، بزرگ‌ترین غایب تمرین

استقلالی‌ها درحالی تمرینات خود را آغاز کردند که به‌خاطر اتمام قرارداد این تیم و مجموعه انقلاب مکان اولین تمرین آنها روی هوا بود اما با مساعدت امیرحسین فتحی مدیرعامل مجموعه انقلاب و مدیرعامل پیشین استقلال، آبی‌ها عصر روز گذشته در زمین چمن مجموعه انقلاب تمرین کردند.

به گزارش «فرهیختگان»: اولین تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 دیروز دوشنبه برای استارت پرقدرت آبی‌ها به‌منظور حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و بعد از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نکته قابل‌توجه اینکه با وجود برخی مشکلات مدیریتی و شکاف بین مدیران و کادرفنی، در این تمرین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به‌همراه فرزاد مجیدی و گابریل پین در تمرین حاضر شد. مجیدی با چهره بشاش و لبخندزنان بدون توجه به جریانات اخیر در تمرین حاضر شد و اتفاقا روز پرجنب‌وجوشی را سپری کرد.

درحالی که تمرین استقلال از ساعت 17:30 آغاز شد اما تا چند دقیقه مانده به آغاز بازیکنانی مانند سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و امین قاسمی‌نژاد در تمرین حاضر نشدند و به‌نظر می‌رسید به‌خاطر مشکلات مالی و عدم پرداختی به این بازیکنان غیبت این تعداد در تمرین قطعی باشد اما در نهایت به جز سید احمد موسوی‌‌،‌‌‌ امیرحسین حسین‌زاده و علیرضا رضایی که این آخری روزهای پایانی دوران نقاهت کرونایی را سپری می‌کند سایر بازیکنان در تمرین شرکت کردند.

در تمرین دیروز نوشادی، بدنساز استقلالی‌ها که او نیز در جریان اردوی این تیم در امارات به کرونا مبتلا شد غایب بود ضمن اینکه صالح مصطفوی نیز فعلا در امارات ماندگارشده و یکی از سرشناس‌ترین غایبان تمرین بود، هرچند این شایعه روز گذشته در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید مبنی‌بر اینکه قرار است مارکار آقاجانیان به‌عنوان مربی به کادرفنی استقلال اضافه شود.

امین قاسمی‌نژاد نیز در تمرین حضور پیدا کرد اما مدیربرنامه‌های او که بسیار عصبانی بود در حاشیه این تمرین اعتراض خود را درخصوص برگشت خوردن چک اول قاسمی‌نژاد که برای فسخ قرارداد به شهرخودرو داده بود، به گوش برخی مسئولان و مربیان حاضر در تمرین رساند.

استقلالی‌ها درحالی تمرینات خود را آغاز کردند که به‌خاطر اتمام قرارداد این تیم و مجموعه انقلاب مکان اولین تمرین آنها روی هوا بود اما با مساعدت امیرحسین فتحی مدیرعامل مجموعه انقلاب و مدیرعامل پیشین استقلال، آبی‌ها عصر روز گذشته در زمین چمن مجموعه انقلاب تمرین کردند با این حال فقط برای یک جلسه این هماهنگی انجام گرفت و مشخص نیست طی روزهای آینده استقلالی‌ها در کدام زمین تمرین کنند هرچند از زمین شماره۲ آزادی صحبت‌هایی به میان آمده است.

نکته دیگر اینکه در اولین تمرین استقلال که با حضور گاپریل پین برگزار شد این مربی ایتالیایی در ابتدای تمرین بعد از تشریح و طراحی تمرینات، انجام تمرین را به‌صورت کامل به فرهاد مجیدی سپرد و خودش نظارت کرد.

تمرینات شاگردان مجیدی درحالی روز گذشته آغاز شد که این انتظار می‌رفت از بین مدیران استقلالی حداقل یک‌نفر از آنها در این تمرین حاضر شود اما این اتفاق نیفتاد و هیچ‌کدام از مسئولان استقلال ازجمله اعضای هیات‌مدیره در تمرین شرکت نکردند این درحالی است که فصل گذشته اولین تمرین آبی‌پوشان برای حضور در فصل بیستم با سرمربیگری محمود فکری با حضور تعداد زیادی از اهالی رسانه، پیشکسوتان و مسئولان وقت باشگاه در زمین شماره۲ آزادی برگزار شد.

مرتبط ها