کد خبر: 60518

دانشجومعلمان در گفت‌وگو با «فرهیختگان» مطالبات خود را از وزیر جدید آموزش‌وپرورش مطرح کردند

آموزش‌ وپرورش را عادلانه اداره کنید

اگرچه وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش تنها وزیر کابینه دولت سیزدهم است که پس از عدم اعتماد نمایندگان به نخستین گزینه معرفی‌شده، هنوز معرفی نشده، اما فرهنگیان از معلمان گرفته تا دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تا چندی دیگر ردای دبیری به تن خواهند کرد مطالبات مختلفی از او دارند.

نیلوفر هوشمند، روزنامه‌نگار: وزارت آموزش‌وپرورش یکی از شریان‌های حیاتی تربیت‌نسل در کشور به‌حساب می‌آید که درطول سال‌ها و دولت‌های گذشته با چالش‌های عدیده‌ای مواجه بوده است. رفع مشکلات آن منوط به وجود وزیری دغدغه‌مند است که با ابعاد مختلف این چالش‌ها و مشکلات آشنایی کامل و دقیقی داشته باشد. اگرچه وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش تنها وزیر کابینه دولت سیزدهم است که پس از عدم اعتماد نمایندگان به نخستین گزینه معرفی‌شده، هنوز معرفی نشده، اما فرهنگیان از معلمان گرفته تا دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تا چندی دیگر ردای دبیری به تن خواهند کرد مطالبات مختلفی از او دارند. در شماره امروز «فرهیختگان» با علی مهدوی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان تبریز، محمد رمضانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان و مرضیه تعقلی عضو بسیج دانشجویی دانشگاه گرگان به گفت‌وگو نشستیم تا بخشی از مطالبات مهم دانشجومعلمان از وزیر آینده آموزش‌وپرورش را بررسی کنیم.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان: دولت فارغ از نگاه مادی آموزش‌وپرورش را اداره کند (لینک)
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی: رتبه‌بندی معلمان هر چه سریع‌تر باید در دستورکار وزارت قرار بگیرد (لینک)
 
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گرگان: وزیر جدید باید نگاه دغدغه‌مندانه به دانشگاه فرهنگیان داشته باشد (لینک)

مرتبط ها