کد خبر: 60411

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان و واحد زاهدان خبر داد

برگزاری آزمون ۸۰ دانشجوی دکتری در ۳ دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

امتحان جامع دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سه دانشکده روانشناسی، حقوق و علوم انسانی در رشته‌های مختلف برگزار شد. آزمون در بخش کتبی به‌صورت حضوری و شفاهی به‌صورت مجازی برگزار شد.

سارا طاهری، روزنامه‌نگار: سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان نیز با بیان اینکه آزمون جامع دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در رشته‌های مختلف برگزار شد، گفت: «امتحان جامع دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سه دانشکده روانشناسی، حقوق و علوم انسانی در رشته‌های مختلف برگزار شد.»

او ادامه داد: «آزمون در بخش کتبی به‌صورت حضوری و شفاهی به‌صورت مجازی برگزار شد؛ در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان 16 رشته‌محل در مقطع دکتری وجود دارد که حدود 80 دانشجوی دکتری در این رشته‌محل‌ها شرکت کردند. همچنین حدود 20 دانشجو در طرح تعاون و از شهرهای دیگر در این آزمون شرکت کردند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان با بیان اینکه امتحان در بخش کتبی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اضافه کرد: «خوشبختانه هیچ مشکل خاصی وجود نداشت؛ البته در شهرهای قرمز امتحان هنوز برگزار نشده و زمان برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است. خوشبختانه بنا داریم کلاس‌ها را نیز در سال تحصیلی جدید به‌صورت حضوری برگزار کنیم.»

میر تاکید کرد: «این مدت شاهد بودیم آزمون‌های کشوری به‌صورت حضوری برگزار شدند و مشکلی نبوده است. در آزمون جامع تعداد شرکت‌کنندگان کم است و برگزاری آن به‌صورت حضوری مشکلی را به وجود نخواهد آورد. با توجه به اهمیت آزمون جامع، برگزاری آن به‌صورت مجازی امکان‌پذیر نیست.»

مرتبط ها