کد خبر: 60352

لیگ دوومیدانی بانوان-تهران

بانوان دانشگاه آزاد بازهم رکورد شکستند

تیم دانشگاه آزاد در دو ۴در ۴۰۰متر امدادی با ترکیب شهلا محمودی، الهام کاکلی، هانیه ثمری و مریم محمودی موفق شد با ثبت زمان 3:51:04دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را جابه‌جا کند.

به گزارش «فرهیختگان»: مرحله دوم از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با شکستن رکورد ملی و باشگاهی ۴در ۴۰۰متر امدادی قهرمان این ماده شد. تیم دانشگاه آزاد در دو ۴در ۴۰۰متر امدادی با ترکیب شهلا محمودی، الهام کاکلی، هانیه ثمری و مریم محمودی موفق شد با ثبت زمان 3:51:04دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را جابه‌جا کند. رکورد پیشین این ماده با زمان 3:52:37دقیقه متعلق به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.

بانوان دونده دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نخست این رقابت‌ها نیز با ترکیب الهام کاکلی، فائزه آشورپور، فائزه نسایی و ساناز امیری‌پور در دوی ۴در ۱۰۰متر امدادی موفق شدند با ثبت زمان 46:91ثانیه رکورد ۴۷ساله این ماده را بشکنند. این قدیمی‌ترین رکورد دوومیدانی بانوان ایران بود و با حدنصاب 47:50ثانیه دراختیار تیم‌ملی دوومیدانی ایرانی قرار داشت.

مرتبط ها