کد خبر: 60299

فرهاد به دنبال یک هافبک و یک مهاجم خارجی

مربیان استقلال در دبی ماندند

در این بین چند روز پیش برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که بازیکنان خارجی جدید استقلال با نظر گابریل پین انتخاب خواهند شد اما این‌طور که از شواهد پیداست تمامی اعضای کادرفنی به‌منظور یک همفکری و مذاکره با گزینه‌های خارجی در دبی باقی ماندند تا در این خصوص بهترین خروجی حاصل شود.

به گزارش «فرهیختگان»: تیم فوتبال استقلال بعد از برگزاری دیدار مقابل الهلال عربستان از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه گذشته به تهران بازگشت تا به این ترتیب خود را آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کند. این درحالی است که کاروان استقلال درحالی به تهران رسید که خبری از فرهاد مجیدی و سایر دستیاران او در بین استقلالی‌ها نبوده و این‌طور که شنیده می‌شود فرهاد و فرزاد مجیدی به همراه گابریل پین ایتالیایی و صالح مصطفوی در امارات باقی ماندند تا برخی مذاکرات برای پیوستن بازیکنان مدنظر خارجی را ادامه بدهند.

در این بین چند روز پیش برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که بازیکنان خارجی جدید استقلال با نظر گابریل پین انتخاب خواهند شد اما این‌طور که از شواهد پیداست تمامی اعضای کادرفنی به‌منظور یک همفکری و مذاکره با گزینه‌های خارجی در دبی باقی ماندند تا در این خصوص بهترین خروجی حاصل شود. فعلا یک هافبک طراح و یک مهاجم تمام‌کننده خارجی برای استقلال مدنظر کادرفنی این تیم قرار دارند و آبی‌ها می‌خواهند با جذب این بازیکنان با حداکثر توان رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر را آغاز کنند.

مرتبط ها