کد خبر: 60204

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان:

روزانه ۷۰۰ نفر در واحد سنندج واکسینه می‌شوند

طبق آخرین آمار روزانه 250 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان واکسینه می‌شوند و طی دو روز گذشته حدود 500 نفر از این خدمت بهره‌مند شده‌اند. از حدود 40 روز پیش در واحد سنندج یک مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده که در آن تمام خانواده دانشگاه ازجمله کارکنان و اعضای هیات‌علمی واکسینه شدند و از امروز خانواده دانشگاهیان یعنی همسر و فرزندان آنها واکسن دریافت خواهند کرد.

سارا طاهری، یگانه عرب، روزنامه‌نگار: جهانشیر امینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در این خصوص گفت: «تمام دانشجویان علوم پزشکی و دامپزشکی واکسینه شده‌اند و از یکشنبه این هفته واکسیناسیون سایر دانشجویان آغاز شده است. تاکنون 30 درصد دانشجویان دکتری واکسن خود را دریافت کرده‌اند و بقیه دانشجویان این مقطع نیز به‌احتمال ‌زیاد از این خدمت در شهر خود بهره‌مند شده‌اند، زیرا اکثر دانشجویان مقطع دکتری در این استان غیربومی هستند.»

او اضافه کرد: «طبق آخرین آمار روزانه 250 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان واکسینه می‌شوند و طی دو روز گذشته حدود 500 نفر از این خدمت بهره‌مند شده‌اند. از حدود 40 روز پیش در واحد سنندج یک مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده که در آن تمام خانواده دانشگاه ازجمله کارکنان و اعضای هیات‌علمی واکسینه شدند و از امروز خانواده دانشگاهیان یعنی همسر و فرزندان آنها واکسن دریافت خواهند کرد.» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: «بزرگ‌ترین پایگاه واکسیناسیون در استان کردستان مربوط به واحد سنندج است که از 40 روز پیش افتتاح شد و طبق آخرین آمار روزانه میانگین حدود 700 نفر از دانشجویان و مردم در این واحد واکسینه می‌شوند. به‌جرات می‌توان گفت که بهترین مرکز در استان کردستان مربوط به مرکز واحد سنندج است.»

امینی با بیان اینکه در ابتدا اعضای هیات‌علمی و کارکنان واکسینه شدند، گفت: «در مرحله دوم دانشجویان پزشکی و دامپزشکی و درحال‌حاضر نیز خدمت‌رسانی به سایر دانشجویان و مردم در جریان است. همچنین یک مرکز در مریوان، بیجار و قروه راه‌اندازی شده و جمعا پنج‌مرکز در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند. در روزهای اول مشکل کمبود واکسن داشتیم که این مشکل مرتفع شد و در خصوص واکسیناسیون دانشجویان هیچ‌مشکلی نداریم.»

مرتبط ها