کد خبر: 59241

سرمربی سابق فولاد فقط شانس حضور در دو تیم را دارد

استراحت اجباری در انتظار نکونام؟

دوشنبه‌شب فضای مجازی مملو از گمانه‌زنی‌هایی شد که عمر آنها ۲۴ ساعت دوام نیاورده و صبح روز بعد تمامی این اخبار تکذیب شد. برخی کانال‌های خبری از جلسه مشترک احمد مددی مدیرعامل استقلال با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران خبر دادند که اتفاقات ساعت قبل‌تر از این جلسه در باشگاه استقلال این فرضیه مبنی‌بر جایگزینی نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان به‌جای فرهاد مجیدی را تقویت کرد.

به گزارش «فرهیختگان»: دوشنبه‌شب فضای مجازی مملو از گمانه‌زنی‌هایی شد که عمر آنها ۲۴ ساعت دوام نیاورده و صبح روز بعد تمامی این اخبار تکذیب شد. برخی کانال‌های خبری از جلسه مشترک احمد مددی مدیرعامل استقلال با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران خبر دادند که اتفاقات ساعت قبل‌تر از این جلسه در باشگاه استقلال این فرضیه مبنی‌بر جایگزینی نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان به‌جای فرهاد مجیدی را تقویت کرد، بااین‌حال صبح روز بعد مدیرعامل استقلال این شایعات را مضحک و خنده‌دار عنوان کرد.

نکته قابل‌توجه اینکه «فرهیختگان» در همین گیرودار طی صحبت‌هایی با دستیاران نکونام متوجه شد که کاپیتان اسبق تیم ملی در آن زمانی که گفته می‌شد با مددی در جلسه مشترک بوده در شمال کشور حضور داشته و هیچ‌جلسه‌ای بین او و مددی حداقل در آن زمان مقرر برگزار نشده است.

نکته جالب اینکه بعد از جدایی نکونام از فولاد برخی از نزدیکان او تاکید کردند که ‏ وی فعلا قصد دارد استراحت کند تا در ادامه در این خصوص بهترین تصمیم را بگیرد، این درحالی است که بسیاری از تیم‌ها در فاصله حدود دوماه مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر کادر فنی خود را شناسایی کرده و تمرینات این تیم‌ها نیز امروز و فردا آغاز می‌شود.

بااین‌حال تیم‌هایی مانند پدیده مشهد و آلومینیوم اراک نیز درخصوص کادرفنی خود هنوز تعیین تکلیف نکرده‌اند و چه‌بسا نکو در روزهای آینده گزینه این تیم‌ها برای مربیگری شود.

مرتبط ها