کد خبر: 59168

مجیدی اعتقادی به دستیار ایرانی ندارد

همچنان همه منتظر پین

بر اساس شنیده‌های «فرهیختگان» مجیدی تمایلی به‌اضافه شدن مربی ایرانی ندارد و با حضور گابریله پین پرونده کادر فنی استقلال بسته خواهد شد.

به گزارش «فرهیختگان»: پس از ناکامی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، اکثر پیشکسوتان استقلال بخشی از این ناکامی را نشات گرفته از نیمکت مربیگری ضعیف استقلال و دستیاران مجیدی دانستند و این‌طور مطرح کردند برخلاف برخی تیم‌های که سرمربیان آنها، دستیاران خوبی را برای خودشان انتخاب کردند در استقلال مجیدی دستیاران قوی را در کنار خود ندارد.

آنها معتقد بودند استقلال برای افتادن روی ریل نتیجه‌گیری، جدا از مدیریت خوب و بازیکنان مجرب باید یک کادر فنی قوی هم داشته باشد که در این زمینه مجیدی تصمیم گیر اصلی است، بااین‌حال بر اساس شنیده‌های «فرهیختگان» مجیدی تمایلی به‌اضافه شدن مربی ایرانی ندارد و با حضور گابریله پین پرونده کادر فنی استقلال بسته خواهد شد.

دستیار سابق چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا که از مدت‌ها قبل موردنظر مجیدی برای حضور در کادر فنی استقلال بود دوباره موردتوجه او قرار گرفته، این درحالی است که فرهاد با این مربی قبلا توافق هم کرده بود به ایران بیاید اما اختلافات مدیریتی پیش آمده چندماه قبل پرونده حضور پین در ایران را بست. حالا اما با گذشت چندماه مجیدی بار دیگر از مسئولان استقلال خواسته تا مذاکرات با گابریل پین را از سر بگیرند، از این رو مدیران استقلال دوباره با گابریل پین وارد مذاکره شدند و قرار است قرارداد جدیدی را برای او ارسال کنند.

نکته مهم دیگر اینکه اگر گابریل پین به ایران بیاید دیگر مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال نخواهد داشت و به‌عنوان یک مربی رسما کارش را جلو می‌برد، با توجه به آزاد شدن حضور خارجی‌ها در ایران گابریل پین می‌تواند درصورت توافق با استقلال کنار مجیدی باشد و او را در امور فنی یاری بدهد.

مرتبط ها