کد خبر: 59112

مشکل نعمتی برای پرسپولیسی‌شدن حل شد

جدایی رحمتی به‌نفع یحیی!

استانداری و دادگستری مشهد مدتی پیش باشگاه پدیده را به‌علت بدهی‌های این باشگاه به هیات فوتبال استان سپرده بودند، اما با رفع مشکل قضایی حمیداوی این باشگاه دراختیار مالک قبلی قرار گرفت. پیش از این عنوان شده بود درصورت بازگشت حمیداوی باید منتظر جدایی مهدی رحمتی از تیم مشهدی باشیم، اتفاقی که درنهایت رخ داد و حالا صحبت از حضور مهاجری در پدیده یا شهرخودرو است.

به گزارش «فرهیختگان»: روز گذشته جلسه‌ای در مشهد بین مسئولان استانی، مدیرکل ورزش‌وجوانان استان و همچنین اصولی، رئیس هیات فوتبال مشهد برگزار شد که بار دیگر مالکیت باشگاه پدیده به فرهاد حمیداوی واگذار شد. استانداری و دادگستری مشهد مدتی پیش باشگاه پدیده را به‌علت بدهی‌های این باشگاه به هیات فوتبال استان سپرده بودند، اما با رفع مشکل قضایی حمیداوی این باشگاه دراختیار مالک قبلی قرار گرفت. پیش از این عنوان شده بود درصورت بازگشت حمیداوی باید منتظر جدایی مهدی رحمتی از تیم مشهدی باشیم، اتفاقی که درنهایت رخ داد و حالا صحبت از حضور مهاجری در پدیده یا شهرخودرو است.

این اتفاق اما بیشتر از همه برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی خبر خوبی بود! سرمربی قرمزها از فصل گذشته به‌دنبال جذب علی نعمتی بود اما رحمتی اجازه جدایی به این مدافع را نداد. سرمربی وقت مشهدی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات هم تاکید کرد به هیچ بازیکنی غیر از قاسمی‌نژاد اجازه جدایی نمی‌دهد با این حال با قدرت گرفتن دوباره حمیداوی ظاهرا مشکل صدور رضایتنامه نعمتی برای پیوستن به پرسپولیس هم حل شده است و گل‌محمدی بالاخره به گزینه مورد علاقه خود -که قبلا سابقه همکاری با او را داشته- می‌رسد تا خیالش از خط‌دفاعی قرمزها راحت شود.

مرتبط ها