کد خبر: 59048

مذاکره با آبشک 34ساله صدای هواداران پرسپولیس را درآورد

نگرانی قرمزها از افزایش میانگین سنی تیم یحیی

بالا رفتن سن تیم پرسپولیس از یک طرف و عدم حضور ستاره‌ها در تیم قهرمان این ابهام را ایجاد کرده که سمیعی و گل‌محمدی دقیقا بر چه اساس و معیار بازیکنان فصل جدید را انتخاب می‌کنند.

به گزارش «فرهیختگان»: حضور محمد آبشک، هافبک 34 ساله فولاد خوزستان در باشگاه پرسپولیس و مذاکره او با سرخ‌های پایتخت هرچند هنوز به امضای قرارداد نرسیده اما دیروز صدای اعتراض هواداران پرسپولیس را بلند کرد و این صدا دارد کم‌کم بلند‌تر می‌شود.

بالا رفتن سن تیم از یک طرف و عدم حضور ستاره‌ها در تیم قهرمان این ابهام را ایجاد کرده که سمیعی و گل‌محمدی دقیقا بر چه اساس و معیار بازیکنان فصل جدید را انتخاب می‌کنند. البته سمیعی با مصاحبه‌ای که انجام داد و اعلام کرد انتخاب‌ها براساس خواسته گل‌محمدی است نه خواسته هواداران و خبرنگاران این سوال را در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد کرد که وعده مبارزه او با دلالی چرا دچار ضعف شده است؟

قرار است آبشک امروز با پرسپولیس قرارداد امضا کند هرچند هواداران پرسپولیس هنوز به این نقل‌وانتقالات اعتماد ندارند و نگرانند که بعد از جذب مدافع 32 ساله گل‌گهر و حضور احتمالی آبشک میانگین سنی تیم‌شان بالا برود و شرایطش برای فصل بعد سخت‌تر شود.

مرتبط ها