کد خبر: 58494

صافی: دانشگاه آزاد در افتخار کاراته سهم داشت

احمد صافی سرمربی ایرانی تیم ملی کره جنوبی و تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی بعد از کسب مدال طلای گنج‌زاده کاراته‌کا دانشگاه آزادی تیم ملی کاراته ایران کسب این مدال را به مردم و خانواده دانشگاه آزاد تبریک گفت.

به گزارش «فرهیختگان»: 24عضو کاروان 66 نفره اعزامی به المپیک از خانواده دانشگاه آزاد بودند که از این میان حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی، سجاد گنج‌زاده و علی داودی موفق شدند مدال‌آوران دانشگاه آزادی در المپیک توکیو باشند.

همچنین احمد صافی سرمربی ایرانی تیم ملی کره جنوبی و تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی بعد از کسب مدال طلای گنج‌زاده کاراته‌کا دانشگاه آزادی تیم ملی کاراته ایران کسب این مدال را به مردم و خانواده دانشگاه آزاد تبریک گفت. سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «بی‌اندازه از کسب این مدال خوشحالیم و به‌نظرم اتفاقی ارزشمند و تاریخی برای کاراته ایران رقم خورد که ایران با یک سهمیه آقا توانست یک طلای کاراته را هم به‌دست آورد که این یک سهمیه و یک طلا باعث ارتقای رنکینگ ایران هم شد. خوشحالم که در این مدال خوشرنگ المپیک، دانشگاه آزاد هم سهیم بود و این باعث افتخار جامعه کاراته و ورزش دانشگاه آزاد است.» وی یادآور شد: «در این چند سال اخیر حمایت‌های دانشگاه آزاد درواقع یک روزنه امید برای ورزشکاران بود که با گرفتن حق و حقوقی هرچند نامتناسب ولی بهتر از بقیه تیم‌ها قسمتی از هزینه‌های دانشجوها و اعضای تیم‌های ورزشی را تامین کند و من کسب این مدال را به مردم ایران و خانواده دانشگاه آزاد تبریک می‌گویم.»

مرتبط ها