کد خبر: 58255

تاکید مجیدی به مدیران استقلال درباره نقل‌وانتقالات

لیست ورود و خروج محرمانه بماند

کادر فنی استقلال تمامی تمرکز و هم و غم خود را برای جبران ناکامی سال گذشته و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی در فصل جاری معطوف کرده است. با این حال آنها نسبت به لیست سال آینده استقلال نیز بی‌خیال نبوده و شنیده می‌شود در جلسه اخیر بین فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال و مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه درمورد لیست ورود و خروج آبی‌پوشان برای تقویت این تیم در فصل بیست‌ویکم صحبت‌های لازم انجام شده است.

به گزارش «فرهیختگان»: با وجود آنکه فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید اما هنوز تقویم فوتبالی ایران تمام نشده و دو مرحله از رقابت‌های جام‌حذفی همچنان باقی مانده، این درحالی است که استقلالی‌ها نیز همچنان در کورس رقابت‌های حذفی قرار دارند و از این سری رقابت‌ها فرداشب شاگردان فرهاد مجیدی طی یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت تا برنده این دیدار هفدهم مردادماه سال جاری یک پای فینال کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باشد.

بر همین اساس نیز کادر فنی استقلال تمامی تمرکز و هم و غم خود را برای جبران ناکامی سال گذشته و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی در فصل جاری معطوف کرده است. با این حال آنها نسبت به لیست سال آینده استقلال نیز بی‌خیال نبوده و شنیده می‌شود در جلسه اخیر بین فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال و مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه درمورد لیست ورود و خروج آبی‌پوشان برای تقویت این تیم در فصل بیست‌ویکم صحبت‌های لازم انجام شده اما نکته قابل‌توجه اینکه مجیدی در این جلسه تاکید کرده برای حفظ شرایط این تیم تا قبل از تعیین‌تکلیف استقلال در رقابت‌های جام حذفی فعلا صحبتی از لیست خروجی به میان نیاید اما درباره لیست ورودی و بازیکنانی که برای فصل آینده به آنها نیاز دارد، این اختیار را می‌دهد تا برخی مذاکرات با این نفرات آغاز شود. سرمربی استقلال تاکید کرده حتی‌المقدور این لیست نیز محرمانه باقی بماند تا مثل سنوات قبل موجب نشود برخی دلالان بخواهند با سوءاستفاده از اسامی بازیکنان موردنظرشان از آب گل‌آلود ماهی گرفته و قیمت‌ها را بی‌رویه افزایش بدهند. بنابراین تمامی اسامی که این روزها در رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد کمی تا قسمتی براساس گمانه‌زنی‌ها بوده و بسیاری از آنها صحت ندارد.

مرتبط ها