کد خبر: 58192

تیم والیبال ایران با نتیجه‌ای ضعیف‌تر از دوره قبل در مرحله گروهی المپیک حذف شد

عقب‌گرد پرنوسان‌ها

تیم‌ملی والیبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف ژاپن رفت و درحالی که برای صعود به مرحله بعدی به پیروزی نیاز داشت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با 2 برد و 3 باخت موفق به صعود به مرحله دوم نشود.

به گزارش «فرهیختگان»: تیم‌ملی والیبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف ژاپن رفت و درحالی که برای صعود به مرحله بعدی به پیروزی نیاز داشت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با 2 برد و 3 باخت موفق به صعود به مرحله دوم نشود. شاگردان آلکنو در ست اول درحالی که از حریف پیش افتاده بودند، اما درنهایت 25 بر 21 نتیجه را واگذار کردند.

در ست دوم ایران با تغییرات آلکنو عملکرد بهتری ارائه داد و 25 بر 20 برنده شد. در ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند و نتیجه این ست 31 بر 29 به سود ایران رقم خورد. ژاپنی‌ها اما در ادامه توانستند ست چهارم را 25 بر 22 به سود خود رقم بزنند تا کار به ست پنجم بکشد. اشتباه‌های پیاپی ملی‌‌پوشان باعث شد از همان ابتدا میزبان پیش بیفتد و درنهایت هم نتیجه این ست 15 بر 13 به نفع ژاپن شود. بدین ترتیب تیم‌ملی والیبال با قرار گرفتن در رده پنجم جدول 6تیمه نتوانست از گروه خود صعود کند آن هم درحالی که مدیران فدراسیون تاکید کرده بودند که هدف‌شان در توکیو رفتن روی سکو است!

مرتبط ها