کد خبر: 57895

رضایت سرمربی فاینورد از جهانبخش

علیرضا جهانبخش در دیدار تدارکاتی فاینورد برابر پائوک یونان نخستین حضورش در ترکیب این تیم هلندی را تجربه کرد و امیدوار است در مسابقه روز پنجشنبه تیمش برابر دریتا کوزوو در مرحله انتخابی رقابت‌های کنفرانس لیگ اروپا بازی کند.

به گزارش «فرهیختگان»: علیرضا جهانبخش در دیدار تدارکاتی فاینورد برابر پائوک یونان نخستین حضورش در ترکیب این تیم هلندی را تجربه کرد و امیدوار است در مسابقه روز پنجشنبه تیمش برابر دریتا کوزوو در مرحله انتخابی رقابت‌های کنفرانس لیگ اروپا بازی کند. جهانبخش در این دیدار از ابتدای نیمه دوم در ترکیب تیمش قرار گرفت و عملکرد قابل‌قبولی ارائه کرد. سایت «VI» هلند در گزارشی از این مسابقه می‌نویسد: «جهانبخش به‌عنوان خرید جدید فاینورد در ابتدای نیمه دوم راهی زمین شد تا برای نخستین‌بار با پیراهن این تیم بازی کند. او که از حضور در تیم جدیدش هیجان‌زده بود در پایان بازی گفت: «برایم بسیار مهم بود که بتوانم با ریتم تیم هماهنگ شوم. من در طول هفته سخت تمرین کردم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه داده و هرچه زودتر با سایر بازیکنان هماهنگ شوم. خوشحالم دوباره مقابل هواداران بازی کردم و البته باید بگویم هنوز مسیری طولانی‌ای تا بهتر شدن در پیش دارم؛ چراکه مدت زیادی بود که بازی نکرده بودم. از شیوه‌ای که سرمربی تیم برای بازی درنظر دارد بسیار راضی‌ام و با پرس از زمین حریف و همچنین تلاش برای بازپس‌گیری توپ فرصت‌های زیادی برای تیم خود ایجاد می‌کنیم. درباره بازی روز پنجشنبه هم باید بگویم این تصمیم من نیست که در ترکیب تیم قرار بگیرم و سرمربی باید در این‌باره نظر بدهد. ما در مسابقه رفت کار سختی داشتیم و امیدوارم در خانه بتوانیم بهتر باشیم و راهی دور بعد شویم.» فاینورد روز پنجشنبه باید در مسابقه برگشت برابر دریتا بازی کند و امیدوار است با اضافه شدن جهانبخش عملکرد بهتری در این مسابقه داشته باشد. این دیدار در ورزشگاه دی‌کویپ روتردام برگزار خواهد شد و فاینورد باید نمایشی تهاجمی‌تر ارائه کند تا بتواند نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل بازی رفت کسب کند.»

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد هم در پایان این بازی با تمجید از نمایش جهانبخش برابر پائوک گفت: «از نمایشی که او در این بازی داشت بسیار راضی‌ام و خوشحالم توانست در نیمه دوم به‌خوبی در ترکیب تیم قرار گیرد. جهانبخش حدود یک ماه مشغول استراحت بوده و در تمرینات گروهی شرکت نکرده است. درمجموع از عملکرد او خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نمایش بهتری از او ببینم.»

مرتبط ها