کد خبر: 5688

رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد

ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت آموزی دانشجویان

فرهیختگان: رئیس سازمان سما در آخرین روز از هفته معلم با حضور در تبریز از مراکز آموزشی و فرهنگی سمای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازدید کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سمای این دانشگاه به همراه سیدجواد انگجی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی علاوه بر بازدید از مراکز مختلف آموزشی سما، آموزشکده‌ها و مدارس، با مدیران و کارکنان شاغل در آن از نزدیک صحبت و در جریان امور و مسائل سما قرار گرفت.
او با تاکید به اهمیت تعلیم و تربیت در امر آموزش گفت: «مقوله مهارت‌آموزی، کیفی‌سازی و برندسازی مجموعه سما، جذب حداکثری دانشجو و دانش‌آموز، باید به صورت جدی دنبال شود.»
سیداحمد زرهانی بر توجه ویژه به دروس عملی و مهارت‌آموزی دانشجویان تاکید کرد و گفت: «ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت‌آموزی دانشجویان آنها را برای ورود به عرصه بازار، کار و جامعه آماده و مهیا می‌کند. در این راستا توجه به منویات مقام معظم رهبری راهگشا خواهد بود.»
رئیس سازمان سما، رسالت سما را در چهار حوزه برشمرد و ادامه داد: «اجرای برنامه‌های رسمی آموزش و پرورش رسالت اصلی است و توجه به حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی، تربیت اسلامی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش مشاغل و آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی از رسالت‌های سما هستند.»