کد خبر: 56666

مدافع ایرانی طلب 60 هزار یورویی‌اش را می‌خواهد

شکایت حسینی از ترابزون

داستان حضور مجید حسینی در تیم ترابزون اسپور اگر چه نهایتا با عدم تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی به پایان رسید اما هنوز هم حواشی حضور او در این تیم ادامه دارد.

داستان حضور مجید حسینی در تیم ترابزون اسپور اگر چه نهایتا با عدم تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی به پایان رسید اما هنوز هم حواشی حضور او در این تیم ادامه دارد. حسینی پس از چندین دور مذاکره با مدیران این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید و در انتهای فصل قبل به‌عنوان بازیکن آزاد مشغول بررسی پیشنهاداتش برای فصل جدید شد. اگرچه حسینی هنوز تیم جدیدش را معرفی نکرده است اما روزنامه صباح از ادامه مشکلات این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش با ترابزون اسپور خبر داده و می‌نویسد: «مدیربرنامه‌های مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش شکایت کرده و ممکن است این پرونده به CAS کشیده شود. باشگاه ترابزون دفاعیاتش را در این پرونده آماده کرده و تصمیم دارد آن را به دادگاه عالی ورزش ارائه دهد. محسن ابراهیمی‌علی‌آباد در شکایت خود از این باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرده که آنها طلب 60 هزار یورویی او را پرداخت نکرده‌اند و باوجود اینکه قرارداد این بازیکن به پایان هم رسیده است اما همچنان این طلب پرداخت نشده است و قرار است به‌زودی دادگاه عالی ورزش در این زمینه رای نهایی خود را اعلام کند.»

مشخص نیست آیا این اختلاف مالی تاثیری در عدم توافق حسینی برای تمدید قراردادش داشته یا اینکه تنها براساس آنچه که قبلا عنوان شده است درخواست مالی بالای این بازیکن و همچنین شرطی که برای حضور در ترکیب اصلی این تیم داشته نهایتا باعث شده تا مذاکرات به بن‌بست برسد.

مرتبط ها