کد خبر: 56553

باشگاه هم باید مطالبات را بدهد، هم خسارت!

تایید شکایت دیاباته از استقلال

پرویز مظلومی: دیاباته و میلیچ چند ماهی می‌شود که پول‌شان را نگرفته‌اند و حتی دیاباته شکایت هم کرده است و باید کلی هم خسارت بدهیم.

روز یکشنبه احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نامه‌ای خطاب به مددی، مدیرعامل فعلی باشگاه منتشر کرد که در بخشی از آن به چالش باشگاه با دیاباته اشاره داشت. در این بخش آمده است: «شما که بیش از 6 ماه است حقوق و مزایای آقای دیاباته رو ندادید و نزدیک به 300 هزار دلار به آقای شیخ بدهی دارید. شما که ۲۰ هزار دلار بابت جرایم و مطالبات آقای دیاباته را هم پرداخت نکردید و حتی هواداران نمی‌دانند که به همین دلیل نیز فیفا پنجره استقلال را مجددا بسته است و فقط پرداخت به میلیچ پنجره را باز نخواهد کرد.»

این ادعا به معنی شکایت دیاباته از استقلال است. نکته‌ای که البته صحت دارد و پرویز مظلومی عضو هیات‌مدیره باشگاه در گفت‌وگویش با «فرهیختگان» به آن اشاره کرده است: «دیاباته و میلیچ چند ماهی می‌شود که پول‌شان را نگرفته‌اند و حتی دیاباته شکایت هم کرده است و باید کلی هم خسارت بدهیم. میلیچ نیز چندین ماه حقوق نگرفته و باید پول جور کرد و به آنها بدهیم یا باید مطالبات میلیچ را پرداخت کنیم. درحال حاضر مشکلات روی هم جمع شده اما دیاباته امروز و فردا می‌آید و کارهایی انجام شده است تا بیاید و تکلیف او را روشن کنیم و مشکلات بقیه را هم یکی‌یکی حل می‌کنیم.»

 

مرتبط ها