کد خبر: 56435

احتمال پیوستن قطعی رضایی به شارلروا

سایت «فوتبال پرمیر» بلژیک: «کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که در این تابستان از بروژ جدا خواهد شد. این تیم اعتقاد زیادی به بازی این مهاجم ملی‌پوش ایرانی ندارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهد تا با فروش او، شرایط را برای خریدهای جدیدش مهیا کند. رضایی یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما دو طرف تمایلی به ادامه این همکاری ندارند.

جدایی کاوه رضایی از بروژ تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه این باشگاه تمایلی به حفظ مهاجم ایرانی خود ندارد، بعید است رضایی فصل بعد در این تیم حضور داشته باشد. این مهاجم گلزن پس از پیوستن به این باشگاه تنها یک فصل برای این تیم بازی کرد و در دو فصل بعدی در ترکیب شارلروا حضور داشت. حالا بروژ حاضر است در ازای یک میلیون یورو رضایتنامه او را صادر کند و باید دید درنهایت چه تیمی برای خرید او دست به‌کار خواهد شد.

سایت «فوتبال پرمیر» بلژیک در گزارشی از وضعیت او می‌نویسد: «کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که در این تابستان از بروژ جدا خواهد شد. این تیم اعتقاد زیادی به بازی این مهاجم ملی‌پوش ایرانی ندارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهد تا با فروش او، شرایط را برای خریدهای جدیدش مهیا کند. رضایی یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما دو طرف تمایلی به ادامه این همکاری ندارند. با توجه به اینکه بروژ برای جدایی او یک میلیون یورو درخواست کرده، این احتمال که شارلروا برای خرید قطعی او دست به کار شود وجود دارد. پیش از این از استقلال، تیم قبلی او در ایران به‌عنوان مقصد احتمالی‌اش نام برده می‌شد ‌اما با توجه به مبلغ درخواستی باشگاه بلژیکی بعید است این تیم ایرانی حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود. شارلروا که رضایی در این تیم درخشید و خودش را به فوتبال بلژیک معرفی کرد علاقه‌مند است تا دوباره او را در اختیار داشته باشد و به همین دلیل مشغول چانه‌زنی برای توافق با بروژ است تا این بازیکن را در فصل بعد به صورت قطعی به ترکیب تیم خود اضافه کند. رضایی فصل پیش در 29 بازی خود برای این تیم 8 گل زد و یک پاس‌گل هم داد اما نتوانست تیمش را در جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی قرار دهد.»

مرتبط ها