کد خبر: 56326

پایان کار والیبال در لیگ ملت‌ها با هشتمین شکست پیاپی

سکوی المپیک شاید وقتی دیگر

تیم‌ملی والیبال در لیگ ملت‌های 2021 با ترکیب‌های مختلف موفق به کسب 5 برد شد و در 10 مسابقه شکست خورد تا مشخص شود که کسب سکو در المپیک حداقل در توکیو تقریبا نشدنی است.

تیم‌ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 که در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شد، دیروز به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

آلکنو در آخرین بازی تیمش در VNL از سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، مسعود غلامی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و آرمان صالحی (لیبرو) به‌عنوان بازیکنان شروع‌کننده استفاده کرد. آرژانتین در ست اول و دوم با نتایج 33 بر 31 و 25 بر 23 پیروز شد، اما ملی‌پوشان ایران در ست سوم با ترکیبی جوان‌تر شده و حضور نفراتی مثل جواد کریمی، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور توانستند 32 بر 30 پیروز شوند، با این‌حال اوضاع در ست چهارم خوب پیش نرفت و شاگردان آلکنو 25 بر 18 شکست خوردند تا با هشتمین باخت پیاپی و کسب رتبه دوازدهم به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان دهند.

تیم‌ملی والیبال در این مسابقات با ترکیب‌های مختلف موفق به کسب 5 برد شد و در 10 مسابقه شکست خورد تا مشخص شود که کسب سکو در المپیک حداقل در توکیو تقریبا نشدنی است.

مرتبط ها