کد خبر: 56206

شاگردان مجیدی با دو گل تیم رحمتی را شکست دادند

به مدد آرمان

تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با گل‌های رمضانی و قائدی تیم پدیده مشهد را شکست داد.

تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت19:15 دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های استقلال را آرمان رمضانی در دقیقه48 و مهدی قایدی در دقیقه16+90 به ثمر رساندند.

برای استقلال در این مسابقه سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (90-آرش داجلیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (46-مهدی قایدی)، وریا غفوری (46-محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری بازی کردند. در ترکیب پدیده هم میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (59-حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (59-صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (59-حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (83-محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (69-احمد الجبوری) و عرفان معصومی به میدان رفتند.

در دقیقه48 مهدی قایدی پشت محوطه جریمه استقلال با پاس پشت فرصت را برای گلزنی آرمان رمضانی مهیا کرد تا این بازیکن به زیبایی دروازه پدیده را باز کند.

در دقیقه84 با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود 7دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای 4دقیقه بازی را متوقف کند که داور مسابقه 15دقیقه وقت‌اضافه اعلام کرد.

در دقیقه10+90 کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در یک رفت و برگشت به علی نعمتی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. در دقیقه14+90 توپی در محوطه جریمه استقلال سرگردان بود که مدافعان این تیم توپ را دفع کردند، اما بازیکنان پدیده معتقد به خطای پنالتی بودند. در دقیقه15+90 احمد الجبوری شوتی سنگین را روانه دروازه استقلال کرد که ابتدا سیدحسین حسینی و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند. در دقیقه16+90 ارسلان مطهری روی یک ضدحمله مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در موقعیت تک‌به‌تک با میلاد فراهانی دروازه پدیده را باز کرد.

استقلال با برگزاری این دیدار معوقه خود تعداد دیدارهایش را با سایر تیم‌ها برابر کرد و امتیازش را به عدد40 رساند و در رده سوم ماند.

مرتبط ها