کد خبر: 55858

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

امکانات واحدها برای برگزاری نشست‌ها دراختیار دانشجویان قرار گرفت

اکثر تشکل‌های دانشجویی و اساتید برنامه‌های متنوعی را در سطح استان و حتی بین اقشار مختلف برگزار کرده‌اند و البته این برنامه‌ها تا قبل از زمان رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

مهراد کوکبی، روزنامه نگار: علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: «برای روشن‌شدن لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو باید نگاهی بر ظهور پرفروغ انقلاب اسلامی داشته باشیم؛ انقلابی که در میان رویاهای لیبرالی و سکولاری استکبار قد برافراشت تا خواب و خیال آنهایی را که فکر می‌کردند کار دین در حکومت‌ها پایان یافته است را برهم زند و چنین شد که پیچ سوم تاریخ رقم خورد.»  وی ادامه داد: «جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام سلطه جهانی علم برداشت و طبیعی است که در طول چهار دهه بالندگی انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجمه‌های داخلی و خارجی قرار گیرد، چون منافع ظالمان را هدف قرار داده است. اینان چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌اند و در فکر خام مشارکت حداقلی هستند. ولی این مهم از مرام ملت ایران به دور است. مردمی که در آخرین میثاق خود ثابت کردند مضیقه‌ها و تنگناهای ناشی از دسیسه‌های دشمنان آنها را از کشور خود دلسرد نخواهد کرد. این مردم با سردار شهید خود حاج‌قاسم سلیمانی پیمان بستند پای نظام و انقلاب خواهند بود و با مشارکت حداکثری به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و طمع دشمن زبون را از کشور خود خواهند برید.»

  مردم با انتخاب درست؛ اقتدار نظام را تضمین می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: «حرکت حماسی ملت ایران باردیگر با انتخاب درست اقتدار نظام را تضمین خواهد کرد. ملتی که انقلاب را به پیروزی رساند‌ه‌اند و تاکنون از کیان آن محافظت کرده‌اند با انتخابی درست و اصلح سرنوشت خود را رقم خواهند زد. انتخاب اصلح یعنی دادن سکان جمهوری اسلامی ایران به دست فردی که گذشته و فعل او گویای پاکدستی و درستی باشد. در بحران‌ها مرد میدان باشد و در میان مردم باشد. مصداق کامل فرمایش امیرالمومنین علی(ع) باشد که فرمودند: فَلاَ تُطَوِّلَنَّ احْتِجَابَکَ عَنْ رَعِیتِکَ و مصالح طبقه محروم اولویت کاری او باشد. مرعوب دشمن نشود و با شجاعت و درایت اقتدار نظام را رقم بزند. ایران قوی و ادامه راه شهدا مطالبه ملت با اراده و ولایتمدار است و رئیس‌جمهور آینده باید در این راه باشد. اتکا به توان داخل و تقویت پتانسیل‌های داخلی لازمه امروز مملکت است و به‌پشتوانه این ملت و تحت رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری به‌راحتی می‌توان از مشکلات به‌وجود‌آمده فعلی گذر کرد.» 

فیروزفر اظهار داشت: «درخصوص فعالیت‌های انجام‌گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان پیرامون مساله افزایش مشارکت، از آنجایی که دانشگاه باید بی‌طرفانه‌ تنها بسترساز تضارب‌آرا و نظرات قشرهای مختلف باشد ما تلاش کردیم با جلسات متعدد با تشکل‌های دانشجویی و اساتید امکانات دانشگاهی را به بهترین نحوه برای برگزاری نشست‌ها و برنامه‌هایشان در راستای افزایش مشارکت و تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات دراختیار بگذاریم و به لطف خداوند اکنون نیز می‌بینید اکثر تشکل‌های دانشجویی و اساتید برنامه‌های متنوعی را در سطح استان و حتی بین اقشار مختلف برگزار کرده‌اند و البته این برنامه‌ها تا قبل از زمان رای‌گیری ادامه خواهد داشت.»

مرتبط ها