کد خبر: 55688

احتمال جدایی جهانبخش از برایتون

روزنامه «ایندیپندنت‌برایتون» در گزارشی به بررسی وضعیت 12بازیکنی که احتمال دارد در پایان فصل از برایتون جدا شوند پرداخته که در این فهرست نام جهانبخش نیز دیده می‌شود.

به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا جهانبخش اگرچه در این فصل عملکرد بهتری در ترکیب برایتون داشت و بیش از سال قبل توانست در ترکیب تیمش به میدان برود اما هنوز هم نتوانسته به بازیکنی اثرگذار تبدیل شود و گراهام پاتر را متقاعد کند تا از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

پاتر در هفته‌های پایانی فصل از او بیشتر در ترکیب اصلی استفاده کرد اما جهانبخش هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد. در چنین شرایطی روزنامه «ایندیپندنت‌برایتون» در گزارشی به بررسی وضعیت 12بازیکنی که احتمال دارد در پایان فصل از برایتون جدا شوند پرداخته که در این فهرست نام جهانبخش نیز دیده می‌شود. این روزنامه درباره وینگر ایرانی برایتون نوشته است: «جهانبخش هنوز دوسال دیگر با این بازیکن ایرانی قرارداد دارد. او امسال هم فصلی نه‌چندان امیدوارکننده را با برایتون سپری کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. اگرچه در نزدیکی ترکیب اصلی قرار داشت اما کمتر توانست اعتماد گراهام پاتر را جلب کند. سرمربی تیم در اواخر فصل بیشتر به او میدان داد و از جهانبخش استفاده کرد. با این حال تابستان پیش‌رو می‌تواند فرصت مناسبی برای هر دو طرف باشد تا به جدایی فکر کنند.» جهانبخش تابستان قبل هم در چنین شرایطی قرار داشت اما ترجیح داد در این تیم بماند و برای به‌دست آوردن جایگاهش در این تیم انگلیسی بجنگد.

مرتبط ها