کد خبر: 55550

مهاجم ایرانی آاک پیشنهاد آسیایی دریافت کرد

اماراتی‌ها به دنبال انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد براساس آخرین شنیده‌ها از یک تیم اماراتی پیشنهادی جدی دارد و آنها به صورت جدی به دنبال خرید او هستند.

کریم انصاری‌فرد پس از فصل خوبی که در آاک آتن پشت سر گذاشت حالا با پیشنهادی تازه روبه‌رو شده است.

سایت «انوسی» یونان در گزارشی از وضعیت این مهاجم ایرانی و پیشنهادی که به تازگی به باشگاه آاک رسیده است، می‌نویسد: «انصاری‌فرد پس از فصل موفقی که به همراه آاک آتن سپری کرد حالا مشتری جدیدی پیدا کرده است و اگرچه با این باشگاه قرارداد دارد اما ممکن است فصل بعد را با پیراهن تیم جدیدش بازی کند. آاک آتن تابستان شلوغی را پیش رو دارد و اگر چه به نظر می‌رسید خریدهای پرتعدادی را در دستور کار دارد اما ممکن است چند بازیکن خود را نیز به اجبار به تیم‌های دیگر واگذار کند. استراتوس اسوارناس یکی از بازیکنانی است که پیشنهادات خوبی دریافت کرده و ممکن است به‌زودی راهی باشگاه دیگری شود.

کریم انصاری‌فرد هم براساس آخرین شنیده‌ها از یک تیم اماراتی پیشنهادی جدی دارد و آنها به صورت جدی به دنبال خرید او هستند. این مهاجم ایرانی در فصلی که به تازگی سپری شد 47 بازی برای تیمش انجام داد که حاصل آن 14 گل و یک پاس گل بود. این عملکرد خوب باعث شد اگر چه تیمش سال چندان خوبی را سپری نکرد اما توجهات به سمت انصاری‌فرد جلب شد. او که به تازگی 31 ساله شده است تا سال 2023 با تیمش قرارداد دارد اما یک تیم اماراتی که هنوز نامش مشخص نیست خواستار به خدمت گرفتن او شده است. البته هنوز پیشنهادی رسمی به آاک نرسیده است اما به نظر می‌رسد در تابستان مذاکرات دو طرف جدی خواهد شد. در چنین شرایطی اگر جدایی انصاری‌فرد جدی باشد آاک آتن باید به دنبال جانشینی مناسب برای مهاجم گلزن خود باشد. از طرفی گفته می‌شود ممکن است سرجیو آرائوخو، مهاجم آرژانتینی که سابقه بازی در این تیم را دارد یکی از گزینه‌های آاک برای تقویت خط حمله در تابستان باشد.»
البته به خاطر مسائل سیاسی سال‌هاست که بازیکنان ایرانی در لیگ امارات حضور نداشته‌اند و بعید است که انصاری‌فرد هم این پیشنهاد را بپذیرد خصوصا آنکه امیدوار است با تغییرات در کادرفنی آاک فصل بهتری را در لیگ یونان سپری کند.

مرتبط ها