کد خبر: 55400

بحرین منتظر بازی سرنوشت‌ساز با ایران

تیم ملی بحرین در بازی نخست خود رودرروی کامبوج قرار می‌گیرد و سپس در مهم‌ترین بازی خود در این مرحله به مصاف ایران می‌رود.

بحرینی‌ها امید زیادی دارند تا با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند یکی از دو رتبه اول یا دوم گروه را کسب کرده و امیدوار به صعود به دور بعد باشند.

سایت بحرینی «نیوزآوبحرین» درباره شروع مسابقات مرحله مقدماتی در این کشور و وضعیت تیم ملی بحرین به‌عنوان یکی از رقبای اصلی ایران در این مسابقات نوشته است: «رقابت‌های گروه C انتخابی جام جهانی از روز پنجشنبه به میزبانی بحرین آغاز خواهد شد. تمامی تیم‌ها خود را به این کشور رسانده‌اند و تمرینات خود را برای حضوری موفق در ادامه این مسابقات پیگیری می‌کنند. 8 مسابقه از دیدارهای این گروه باقی مانده است تا درنهایت تکلیف این گروه برای صعود به مرحله بعد مشخص شود. تیم ملی بحرین در بازی نخست خود رودرروی کامبوج قرار می‌گیرد و سپس در مهم‌ترین بازی خود در این مرحله به مصاف ایران می‌رود. شاگردان هلیو سوسا از روز یکشنبه تمرینات منظم خود را در استادیوم تیم الاهلی پیگیری می‌کنند تا با آمادگی کامل برای سه مسابقه باقی‌مانده خود آماده شوند. این مربی پرتغالی 26 بازیکن را به اردوی تیمش فراخوانده و با دقت مشغول بررسی شرایط بازیکنان است تا بهترین ترکیب را برای این دیدارها روانه میدان کند. تیم او هم‌اکنون در رتبه دوم گروه خود قرار دارد و نتیجه مسابقه با ایران می‌تواند تا حد زیادی تکلیف این تیم برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را مشخص کند.»

مرتبط ها