کد خبر: 55380

علی عسکری:

انتقام از دشمنان قسم خورده به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بستگی دارد

نماینده سابق مردم مشهد و کلات در مجلس خاطرنشان کرد: انتقام از این دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح بستگی دارد.

به گزارش «فرهیختگان»، علی عسکری نماینده سابق مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ

امت شریف و غیور ایران به ویژه مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در خراسان،

حتم دارم میدانید که انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو به دلیل مسائل جهانی ،منطقه ای و مشکلات داخلی ایران بسیار حساس و سرنوشت ساز است. به همین دلیل دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها، چندین ماه است که برای ایجاد یاس میان مردم و درنتیجه کاهش مشارکت حداکثری تلاش مضاعف دارند و قاتلان سردار دلها و محبوب ملت شهید سلیمانی، به عدم حضور قاطبه مردم در پای صندوق های رای و در نتیجه شکست سیاسی جمهوری اسلامی امید بسته اند. انتقام از این دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح بستگی دارد.

با حفظ احترام به همه ی نامزدهای تایید صلاحیت شده، از نظر اینجانب بهترین چهره برای جایگاه ریاست جمهوری آینده، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

 کسی که  تولیت دستگاه مقدس امام رضا علیه السلام را برعهده داشت و منشا خدمات موثر در آن جایگاه معنوی بود و سال ها  در جایگاه ریاست سازمان بازرسی کل کشور با نقاط قوت و ضعف دستگاه های دولتی آشنایی داشته و امروزه در جایگاه ریاست قوه قضائیه خدمات فراوان و امیدآفرینی را در راستای مبارزه با فساد و برقراری عدالت به ثمر نشانده است.

آیت الله دکتر رئیسی از خصوصیات کم نظیر از قبیل سلامت و کفایت، ایمان و عدالت، جهاد و استقامت، قانون مداری،  جوانگرایی و ساده زیستی برخوردار است.

اینجانب به دلایل یادشده و باتوجه شناختی که در طول سالیان متمادی از ایشان دارم، همانند انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری به این شخصیت وارسته و خدوم رای می دهم.
 

مرتبط ها