کد خبر: 55148

سرمربی سابق کریم، هدایت آاک را برعهده گرفت

خبر خوب برای انصاری‌فرد

آاک حالا به‌سراغ میلویوویچ رفته تا شاید فصل آینده بتواند در کورس قهرمانی با رقبای سرسختی چون المپیاکوس و پاناتینایکوس مبارزه کند. این جابه‌جایی شاید بیشتر به‌نفع کریم انصاری‌فرد باشد که پیش از این در پانیونیوس با این مربی صربستانی کار کرده است.

آاک آتن برای دومین‌بار طی کمتر از یک‌سال تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت و این‌بار ولادان میلویوویچ صربستانی را به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. تیم یونانی فصل قبل مسابقات را با ماسیمو کاررا آغاز کرد اما در ادامه مانولو خیمنز هدایت تیم را برعهده گرفت. آنها درنهایت فصل را با رتبه چهارم لیگ به پایان رساندند و با توجه به اینکه یونان سهمیه‌ای در رقابت‌های فصل بعد لیگ اروپا نخواهد داشت راهی مسابقات تازه‌تاسیس کنفرانس لیگ اروپا شدند که فصل آینده به‌عنوان سومین جام اروپایی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

آاک حالا به‌سراغ میلویوویچ رفته تا شاید فصل آینده بتواند در کورس قهرمانی با رقبای سرسختی چون المپیاکوس و پاناتینایکوس مبارزه کند. این جابه‌جایی شاید بیشتر به‌نفع کریم انصاری‌فرد باشد که پیش از این در پانیونیوس با این مربی صربستانی کار کرده است. میلویوویچ در آن زمان با کمک مهاجم ایرانی توانست نتایج خوبی در لیگ کسب کند. نتایج خوب او برابر تیم‌های مدعی ازجمله پیروزی مقابل پائوک که با گلزنی انصاری‌فرد به دست آمد باعث شد به‌عنوان یک مربی موفق شناخته شود. او اگرچه مخالف جدایی مهاجم ایرانی تیمش در نیم‌فصل بود اما درنهایت انصاری‌فرد به المپیاکوس فروخته شد و میلویوویچ مجبور شد به سراغ گزینه دیگری برای خط حمله برود.

انصاری‌فرد تا پایان فصل بعد با آاک قرارداد دارد و با توجه به عملکرد خوبی که در این تیم داشته و البته پیوستن مربی سابقش به این باشگاه به احتمال فراوان فصل بعد را نیز در آاک به میدان خواهد رفت و می‌تواند امیدوار باشد عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشته باشد. انصاری‌فرد در فصلی که به‌تازگی به پایان رسید با 13 گل زده در لیگ و همچنین تک‌گلی که در لیگ اروپا به ثمر رساند عنوان بهترین گلزن باشگاه را به دست آورد.

مرتبط ها