کد خبر: 55077

زاهدی با 5 حضور در تیم منتخب فصل بهترین آمار را دارد

صیادمنش در بین سه بازیکن برتر زوریا

سایت فوتبال اوکراین به‌بهانه پایان رقابت‌های لیگ سراغ بازیکنانی رفته که بیشترین حضور را در تیم منتخب هفته درطول فصل داشته‌اند و در خط حمله این شهاب زاهدی بوده که توانسته بیش از همه فورواردها طی فصل در تیم منتخب قرار گیرد.

زوریا لوهانسک که دو مهاجم ایرانی را در ترکیب خود دارد، در فصلی که گذشت موفق شد به‌عنوان سومی لیگ اوکراین دست پیدا کرده و راهی دیدارهای انتخابی لیگ اروپا شود. او که معمولا در رقابت با دینامو کی‌یف و شاختار دونتسک برای کسب یکی از سه‌رتبه نخست لیگ قرار دارد، امسال نتوانست بالاتر از این دو رقیب قرار بگیرد و در سکوی سوم ایستاد. این تیم در جام حذفی نیز به دیدار نهایی راه پیدا کرد اما درنهایت فینال را به دینامو کی‌یف باخت و از رسیدن به جام بازماند.

سایت فوتبال اوکراین به‌بهانه پایان رقابت‌های لیگ سراغ بازیکنانی رفته که بیشترین حضور را در تیم منتخب هفته درطول فصل داشته‌اند و در خط حمله این شهاب زاهدی بوده که توانسته بیش از همه فورواردها طی فصل در تیم منتخب قرار گیرد.

در گزارش این سایت آمده است: «با به‌پایان رسیدن مسابقات این فصل لیگ سراغ بررسی بهترین بازیکنان در هر پست رفته‌ایم که توانسته‌اند درطول فصل بهترین عملکرد را در بازی‌های تیم خود ارائه کرده و در تیم منتخب هفته قرار گیرند. در خط حمله و در پست مهاجم مرکزی زاهدی بهترین عملکرد را در این زمینه داشته و پنج‌بار توانسته در تیم منتخب هفته جایی برای خود پیدا کند. البته مهاجم زوریا زمانی صاحب این عناوین شد که در تیم المپیک دونتسک توپ می‌زد و در نیم‌فصل نخست امسال در این تیم نمایشی بسیار خوب داشت. اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن زوریاست که او هم سه‌بار با درخشش در دیدارهای تیم خود در تیم منتخب هفته قرار گرفته و در این زمینه آمار خوبی دارد.»

صیادمنش هم در این فصل یکی از نفرات تاثیرگذار زوریا بود که حالا احتمالا با توجه به قرضی بودن قراردادش ممکن است در پایان فصل این باشگاه او را به‌صورت قطعی از فنرباغچه بخرد. این مهاجم 19 ساله و آینده‌دار به‌خوبی توانسته خود را با شرایط لیگ اوکراین وفق دهد و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای برایش رخ ندهد، فصل بعد باید منتشر درخشش بیشتر او در ترکیب زوریا باشیم. این باشگاه حالا او را به‌عنوان یکی از سه کاندیدای عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب کرده و از هواداران خود خواسته تا از بین صیادمنش، ویتالی ورنیداب، مدافع و ولادیسلاو کوچرگین، هافبک تیم یک نفر را به‌عنوان بهترین بازیکن فصل و ستاره زوریا در مسابقاتی که به‌تازگی به‌پایان رسید، انتخاب کنند. صیادمنش اگرچه دربین مدعیان آقای گلی این فصل لیگ اوکراین قرار نداشت اما با پنج گل و سه پاس گل در نخستین فصل حضورش در این کشور آمار قابل‌قبولی برای یک بازیکن جوان که تنها 19 سال دارد، به ثبت رساند.

مرتبط ها