کد خبر: 54913

ضعیف بود اما ستاره ایرانی‌اش درخشید

قلی‌زاده بین بهترین‌های بلژیک

شارلروا به تدریج به رده‌های میانی جدول سقوط کرد و حتی نتوانست در دیدارهای پلی‌آف کسب سهمیه در انتهای فصل حاضر باشد. با این حال علی قلی‌زاده یکی از ستاره‌های این تیم درطول فصل بود .

شارلروا در این فصل دو چهره کاملا متفاوت در لیگ بلژیک داشت. در هفته‌های ابتدایی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما به‌تدریج به رده‌های میانی جدول سقوط کرد و حتی نتوانست در دیدارهای پلی‌آف کسب سهمیه در انتهای فصل حاضر باشد. با این حال علی قلی‌زاده یکی از ستاره‌های این تیم درطول فصل بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و حالا ازسوی سایت «فوتبال‌پرمیر» بلژیک به‌عنوان یکی از 6هافبک راست برتر این مسابقات انتخاب شده است.

این سایت در گزارش خود دراین‌باره آورده است: «رقابت‌های این فصل اگرچه همچنان تحت‌تاثیر کووید-19 قرار داشت و بازیکنان با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند اما درطول فصل ستاره‌های زیادی در هر پست توانستند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند. در این مطلب به‌سراغ یکی از بهترین هافبک راست‌های لیگ امسال می‌رویم که توانست عملکرد خوبی در تیم خود داشته باشد. علی قلی‌زاده در شارلروا یکی از نفرات منتخب این فهرست است. او هم در گلزنی روند نسبتا خوبی داشت و هم در بازی‌سازی و فراهم‌کردن فرصت گل برای هم‌تیمی‌هایش آمار خوبی به ثبت رساند. این ملی‌پوش ایرانی درطول فصل 8گل زده و 6پاس‌گل داد تا نمایشی خوب در ترکیب تیمش ارائه کند و آمارش در این زمینه بسیار درخشان است. این روند خوب باعث شده یکی از تاثیرگذارترین و باارزش‌ترین بازیکنان این فصل لیگ بلژیک باشد. این برای بازیکنی که سابقه زیادی در بازی در خارج از کشور خود ندارد بسیار خوب است و می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای قلی‌زاده امیدوار بود.» قلی‌زاده که سومین فصل حضورش در شارلروا را سپری کرده است فصل پیش با 7پاس‌گل آمار بهتری از امسال داشت اما در این فصل در گلزنی نیز بسیار موفق عمل کرد و پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه داشته است. در این شرایط به‌نظر می‌رسد زمان انتقالش به تیمی بهتر فرا رسیده است و در تابستان می‌تواند درصورت داشتن پیشنهادی خوب راهی تیم و لیگی بهتر و معتبرتر شود.

مرتبط ها