کد خبر: 54801

ترک‌ها یک مدافع انگلیسی می‌خواهند

حسینی در آستانه جدایی از ترابزون

حسینی از آلانیااسپور و گوزتپه پیشنهادهایی دارد و احتمالا اگر بخواهد در فوتبال ترکیه بماند، راهی یکی از این دو تیم خواهد شد.

وضعیت مجید حسینی در ترابزون‌اسپور همچنان نامشخص است و در این شرایط بعید است این مدافع ایرانی در تیمش ماندنی باشد. از سوی دیگر به نوشته رسانه‌های ترکیه‌ای، ظاهرا عبدالله آوچی، سرمربی ترابزون دیگر تمایلی به حفظ او ندارد و با توجه به اینکه وضعیت تمدید قرارداد حسینی نامشخص است، بیش از این دوست ندارد معطل توافق با او بماند.

سایت «گازته‌دامگا»ی این کشور در گزارشی در این‌باره نوشته است: «ترابزون پس از کسب رتبه چهارم در لیگ و کسب سهمیه لیگ‌های اروپایی در فصل بعد به‌سرعت به‌دنبال تقویت تیم خود است و با جروینیو و برونو پرس به توافق رسیده است. استیون کولکر دیگر بازیکنی است که مدنظر این باشگاه قرار دارد و فصل خوبی را در آلانیااسپور سپری کرده است. اگر این مدافع انگلیسی به ترکیب تیم اضافه شود، تغییراتی در خط دفاعی ترابزون رخ خواهد داد.»

آوچی در مصاحبه‌ای درباره وضعیت مجید حسینی در این باشگاه گفت: «اگر او می‌خواهد ابتکار عمل را در دست داشته باشد و با شرایط خوبی قراردادش را تمدید کند، به آن احترام می‌گذارم اما درغیر این‌صورت باید تصمیمی بگیرم که به سود باشگاه باشد.»

به‌دنبال این صحبت‌ها به نظر می‌رسد او دیگر امید زیادی به تمدید قرارداد حسینی ندارد و به همین دلیل سراغ خرید کولکر رفته است. آوچی ظاهرا این مدافع انگلیسی را بیشتر از حسینی می‌پسندد و بی‌میل نیست او را به ترکیب تیمش اضافه کند. از سوی دیگر حسینی از آلانیااسپور و گوزتپه پیشنهادهایی دارد و احتمالا اگر بخواهد در فوتبال ترکیه بماند، راهی یکی از این دو تیم خواهد شد. حسینی البته در هفته‌های اخیر تا آستانه توافق با ترابزون نیز پیش رفت اما ظاهرا هنوز دوطرف بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده‌اند و طولانی شدن این مذاکرات ممکن است درنهایت به جدایی او از این تیم منجر شود. از طرف دیگر این مدافع ملی‌پوش ایرانی از سمپدوریا نیز پیشنهادهایی دریافت کرده بود اما با وجود تمایل زیاد این تیم ایتالیایی برای به خدمت گرفتن او هنوز خبر تازه‌ای در این‌باره منتشر نشده است.

 

مرتبط ها